نشست ظهور پارادایم دینی در ادبیات مدیریت جهان برگزار شد

۰۴ دی ۱۳۹۸ | ۱۴:۲۰ کد : ۳۷۰۲۱ اخبار
تعداد بازدید:۸۷۴

9810esfp.jpg

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه نشست«ظهور پارادایم دینی در ادبیات مدیریت جهان» با همت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، انجمن مدیریت رفتار سازمانی، دانشگاه اصفهان و دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان، دوشنبه 25 آذرماه در اصفهان برگزار شد.

در این نشست دکتر پویا پیر ملکی محقق گروه مدیریت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به نقش دین در مدیریت و سازمان پرداخت و دکتر عابدی جعفری رئیس انجمن رفتار سازمانی و ناظر  طرح دین و  مدیریت در پرتو مطالعات غرب درباره طرح ها و ویژگی های آن سخنرانی کرد. در ادامه دکتر ابوالفضل گائینی عضو هیات علمی و مدیر گروه مدیریت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به مناسبت هفته پژوهش و روز  وحدت حوزه و دانشگاه، گزارشی از فعالیت های پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و نیز چگونگی همکاری اساتید و دانشجویان دکتری در رشته مدیریت ارایه نمود.

9810esf42.jpg

در ادامه سلسله نشست های گروه مدیریت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، نشست ظهور پارادایم دینی در ادبیات مدیریت جهان در دانشکده اداری و اقتصاد دانشگاه اصفهان  برگزار شد. در این نشست که به همت دانشگاه اصفهان برگزار شد. دکتر پیر ملکی به بیان یافته های خود در حوزه دین و مدیریت با حضور اساتید مدیریت و دانشجویان دکتری مدیریت دانشگاه اصفهان پرداخت.

9810esf2.jpg

در پایان نشست با حضور معاون پژوهشی دانشگاه اصفهان مقرر شد در سال 1399 همایشی یک روزه با عنوان دین و مدیریت در دانشگاه اصفهان و با حضور اساتید حوزه دین و مدیریت از جمله  دکتر عابدی جعفری برگزار شود و مقالاتی که از طریق فراخوان دریافت می شود به صورت ویژه در فصلنامه روش شناسی علوم انسانی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه منتشر شوند.

9810esf1.jpg

در ادامه نشست مذکور در دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان تالار امیر کبیر از ساعت 14 الی 17 برگزار شد. در این نشست که به همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) برگزار شد. در ابتدای نشست  دکتر اعتباریان گزارشی از تاسیس گروه مدیریت دولتی و اعضای هیات علمی گروه، گروه های دایر و تعداد دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان ارایه کردند و در ادامه  دکتر پیر ملکی یافته های خود در حوزه دین و مدیریت را برای مدیران ارشد ادارات استان اصفهان، اساتید و اعضای هیات علمی گروه مدیریت و دانشجویان دکتری ارایه نمود.

9810esf4.jpg

آخرین ویرایش۰۴ دی ۱۳۹۸

نظر شما :