با رعایت پروتکل های مصوب بهداشتی

آزمون دکترای تخصصی ویژه برادران طلبه برگزار شد

آزمون دکترای تخصصی ویژه طلاب حوزه علمیه در ۴ رشته جامعه شناسی، اقتصاد، مدیریت دولتی و روان شناسی در پژوهشگاه برگزار شد.
۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۸:۲۴ کد : ۳۷۱۶۷ اخبار
تعداد بازدید:۱۰۵۸
این آزمون به همت مدیریت آموزش‌های تخصصی و تحصیلات تکمیلی و مطابق با مصوبه شورای سنجش و پذیرش دانشجو وزارت علوم در دوره های تحصیلات تکمیلی برگزار شد و تعداد ۱۶ نفر از پذیرفته شدگان می‌توانند در ۴ رشته جامعه شناسی، اقتصاد، مدیریت دولتی و روان شناسی در پژوهشگاه حوزه و دانشگاه پذیرفته شده و دوره تحصیلات تکمیلی را سپری کنند.
آزمون دکترای تخصصی ویژه برادران طلبه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه. در آزمون اختصاصی دکتری ۹۹ تعداد 122 نفر از طلاب حوزه علمیه در رشته های جامعه شناسی 18 نفر، اقتصاد 15 نفر، مدیریت دولتی26 نفر و روان شناسی 63 نفر ثبت نام کرده و آزمون در دو نوبت صبح و بعداز ظهر روز پنج شنبه 20 شهریور ماه با رعایت تمام پروتکل های مصوب بهداشتی با موفقیت برگزار شد.
شایان ذکر است آزمون های تخصصی دکترا با هدف تربیت استادان و پژوهشگران متعهد و تأمین کادر هیأت علمی مورد نیاز دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی متعهد و کارآمد برگزار می شود و پذیرفته شدگان می توانند از فرصت تحصیل در پژوهشگاه حوزه و دانشگاه (وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری) و بر اساس مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برخوردار شوند. از این رو برای سال تحصیلی 1399- 1400 نیز فراخوان ثبت نام آزمون از 4 تیرماه اعلام شد و تا پایان مردادماه سال جاری امکان ثبت نام فراهم بود.

آخرین ویرایش۲۲ شهریور ۱۳۹۹

نظر شما :

حاجی ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | ۲۲:۳۰
نتایج کی اعلام می‌شود؟
پاسخ مدیر سایت ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۷:۱۲

با سلام و احترام؛

انشاءالله نیمه اول مهرماه نتایج اعلام خواهد شد.