معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم:

پژوهشگاه باید الگوی علوم انسانی اسلامی در جامعه باشد

دکتر رحیمی شعرباف در ارتباط وبیناری با رئیس پژوهشگاه حوزه ودانشگاه بر ضرورت توسعه علوم انسانی تاکید کرد و گفت: پژوهشگاه می تواند زمینه هم افزایی و توسعه علوم انسانی اسلامی در کشور را فراهم کند.
۱۷ مهر ۱۳۹۹ | ۱۸:۳۰ کد : ۳۷۲۱۱ اخبار
تعداد بازدید:۸۸۵
پژوهشگاه باید الگوی علوم انسانی اسلامی در جامعه باشد

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، معاون پژوهشی و فناوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با ابراز تاسف از کم توجهی به دستاوردهای پژوهشی در حوزه علوم انسانی گفت: دستاوردهای پژوهشی پژوهشگاه باید در بطن جامعه جاری و ساری شود.
دکتر رحیمی شعرباف با بیان اینکه پژوهشگاه باید دستاوردهای خود را بیش از پیش معرفی کرده و انتقال دهد گفت: انشاالله بتوانیم در هفته پژوهش و فناوری امسال دستاوردها و فعالیت های پژوهشی پژوهشگاه را به عنوان یک الگوی موفق قوی تر و پر رنگ تر از همیشه در معرض دید علاقه مندان بگذاریم.
در این ارتباط ویدئویی رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با تاکید براینکه باید وزارت علوم به توسعه و رهیافت علوم انسانی اسلامی در جامعه دانشگاهی کمک کند گفت: توسعه دستاوردهای علمی و پژوهشی پژوهشگاه در مراکز استراتژیک و راهبردی در سال های اخیر مشهود بوده است.
حجت الاسلام و المسلمین دکتر علی محمد حکیمیان با بیان اینکه در کاربردی سازی دستاوردهای علوم انسانی با رویکرد اسلامی موفق بوده ایم گفت: اگر از برنامه ها و پروژه های پژوهشی گروه های علمی پژوهشگاه حمایت شود می توانیم نقش موثر و ملموس تری را در توسعه علوم انسانی در سطح دانشگاه ها و جامعه ایفا کنیم
 

آخرین ویرایش۱۹ مهر ۱۳۹۹

نظر شما :