در بازدید مسئول مشارکت های نهاد کتابخانه های عمومی قم مطرح شد؛

پژوهشگاه آمادگی راه اندازی کتابخانه عمومی برای مردم پردیسان را دارد

رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با تاکید براینکه خدمت رسانی به اهالی پردیسان جز دغدغه های ماست،گفت: اگر مسئولان همراهی و حمایت کنند می توانیم بخشی از فضای پژوهشگاه را برای احداث کتابخانه عمومی اختصاص دهیم.
۲۴ مهر ۱۳۹۹ | ۲۳:۰۵ کد : ۳۷۲۱۵ اخبار
تعداد بازدید:۸۶۸
پژوهشگاه آمادگی راه اندازی کتابخانه عمومی برای مردم پردیسان را دارد

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه،حجت الاسلام و المسلمین دکتر حکیمیان در بازدید دکتر باقری، مسئول مشارکتهای  کتابخانه عمومی قم از پژوهشگاه با بیان اینکه حق مردم شهر پردیسان برخورداری از خدمات عمومی و رفاهی است گفت: شهر پردیسان بیش از 140 هزار جمعیت دارد بعضا از کمترین خدمات مدیریت شهری برخوردار نیستند.
وی با تاکید براینکه توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی عمومی از اهداف مهم و اساسی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه است گفت: نهاد کتابخانه های عمومی می تواند با جلب حمایت دستگاه های مسئول امکان راه اندازی کتابخانه عمومی در مراکز علمی و پژوهشی مانند پژوهشگاه را فراهم آورد.
در بخش دیگری از این نشست، مسئول مشارکت های کتابخانه عمومی قم ضمن تمجید از فعالیت های علمی و پژوهشی پژوهشگاه گفت: خوشبختانه ظرفیت ها و توانمندی های ساختاری و محتوایی پژوهشگاه می تواند بستر رشد و توسعه فرهنگی و علمی را فراهم آورد.
دکتر باقری، با بیان اینکه از تمام ظرفیت ها برای توسعه کتابخانه های عمومی در استان قم حمایت می کنیم گفت: قطعا میان یک مرکز علمی و پژوهشی توانمند و مجموعه کتابخانه عمومی قم فصل مشترک همکاری بسیاری وجود دارد که باید فعال شده و به نتیجه برسد.

آخرین ویرایش۲۷ مهر ۱۳۹۹

نظر شما :