در راستای توسعه تعاملات بین المللی

نشریه «اسلام و علوم اجتماعی» در پایگاه بین المللی دوآج نمایه شد

۰۷ آبان ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۷ کد : ۳۷۲۴۶ اخبار
تعداد بازدید:۸۶۷
دوفصلنامه علمی پژوهشی «اسلام و علوم اجتماعی» که توسط پژوهشگاه حوزه و دانشگاه منتشر می شود در پایگاه بین المللی دوآج نمایه شد.
نشریه «اسلام و علوم اجتماعی» در پایگاه بین المللی دوآج نمایه شد

به نقل از گروه همکاری های علمی بین المللی پژوهشگاه؛ با پیگیری های انجام شده نشریه «اسلام و علوم اجتماعی» نیز همانند پنج نشریه دیگر پژوهشگاه در پایگاه معتبر بین المللی دواج (DOAJ) نمایه شد و از طریق لینک ذیل ایندکسینگ قابل مشاهده است. تمامی مقالات این نشریه در پایگاه فراداده های این ایندکس بین المللی آپلود خواهد شد و در دسترس مخاطبان این پایگاه قرار می گیرد:
http://bit.ly/1IPWhtD
مهدی غلامی رئیس گروه همکاری های علمی بین المللی پژوهشگاه در این باره گفت: فرم های 21 گانه ارائه درخواست نمایه سازی به زبان انگلیسی جهت ارائه اطلاعات مورد نیاز ارزیابان دواج و اطلاعات تخصصی با کدهای اختصاصی بین المللی توسط این گروه تکمیل و ارائه شد و با پیگیری های مکرر ارزیابی مجدد این نشریه پیش از موعد شش ماهه انجام شد. بدین ترتیب، نشریات پژوهشگاه وارد فرایند سطح بالای نمایه سازی بین المللی قرار گرفته و زمینه ارائه درخواست به نمایه های سطح بالاتر مهیا شده است.
غلامی یادآور شد، در شیوه نامه ارزیابی نشریات علمی کشور، دریافت نمایه دواج از امتیاز قابل توجهی برخوردار است و نشریات دارای نمایه دواج به عنوان نشریه در شرف بین المللی شدن درنظر گرفته می شوند.

 

آخرین ویرایش۰۸ آبان ۱۳۹۹

نظر شما :