به مناسبت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار

معاون پژوهشی از کتابخانه پژوهشگاه بازدید کرد

دکتر کافی، معاون پژوهشی پژوهشگاه از خدمات و زحمات ارزنده کارکنان کتابخانه تقدیر کرد
۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۰۸:۰۰ کد : ۳۷۲۷۲ اخبار
تعداد بازدید:۱۰۲۶
۲۴ آبان ماه هرسال به عنوان روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار عنوان شده است و کتابخانه پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با بیش از یکصدهزار عنوان کتاب به عنوان یکی از بزرگترین کتابخانه های علوم انسانی کشور توانسته است زمینه ساز پژوهش پژوهشگرانی شود که در حوزه علوم انسانی و اسلامی توانسته اند بالغ بر پانصد عنوان کتاب منتشر کنند و امروز پژوهشگاه از جمله مراکز دانشگاهی و حوزوی پیشرو در تولید و توسعه علم و اندیشه در جهان اسلام باشد.
معاون پژوهشی از کتابخانه پژوهشگاه بازدید کرد

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، در این بازدید، معاون پژوهشی پژوهشگاه ضمن تبریک روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار به همکاران کتابخانه، نقش آنها را در توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی مهم خواند.
دکتر کافی ضمن بازدید از بخش های مختلف کتابخانه شامل مخزن، بخش مرجع، میز محققان و میز دانشجویان، پیگیر تعبیه فضای مناسب مطالعه برای دانشجویان جدیدالورود پژوهشگاه شد.

عضو هیات علمی گروه جامعه شناسی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه گفت: امیدوارم بتوانیم با تمام توان با استفاده از ظرفیت های کم نظیر فرهیختگان و پژوهشگران حوزوی و دانشگاهی آثار پژوهشی مفید و جامع تری را به جامعه دانشگاهی و حوزوی عرضه کنیم.

آخرین ویرایش۲۶ آبان ۱۳۹۹

نظر شما :