پیام تسلیت دکتر حکیمیان به مناسبت شهادت دکتر محسن فخری زاده

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۶ کد : ۳۷۲۸۵ اخبار
تعداد بازدید:۱۰۰۵
به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، دکتر علی محمد حکیمیان رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در پیامی ضمن تبریک و تسلیت شهادت شهید فخری زاده بر ادامه راه شهید در عرصه علم و فناوری تاکید کرد.
پیام تسلیت دکتر حکیمیان به مناسبت شهادت دکتر محسن فخری زاده

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دست شیطان بار دیگر از آستین رژیم اشغالگر اسرائیل و ایادی منافق داخلی آنها، مجاهد عرصه علم و بالندگی کشور را از ما گرفت. جرم او این بود که خاکریز اول علم و فناوری­های نوین را نه تنها فتح کرده بود که پرچم اقتدار فناوری کشور را بر آن خاکریز نصب و انحصارگرایی علمی و فناوری استکبار را مورد خدشه جدی قرار داده بود. زینهار از مدعیان دروغین حقوق بشر که تحمل دانشمندی برجسته از جهان اسلام را ندارند و بر طبل دروغین دفاع از جهان آزاد از تروریسم و انحصارگرایی علمی می­ کوبند.

امروز دانشگاه­ها و پژوهشگاه­ها، حوزه­ های علمیه و همه مراکز علمی و فناوری جهان اسلام هم صدا شده ­اند که «ولا تقولو لمن یقتل فی سبیل الله امواتٌ بل احیاء و لکن لا تشعرون» زیرا اراده کرده ­ایم تا پرچم شهید بزرگوار دکتر محسن فخری زاده را بر خاکریز اول علم و فناوری جهان بر افراشته نگه داریم و با بالندگی، مسیر آن مجاهد را ادامه داده و فخر و سرافرازی جهان اسلام را رقم بزنیم.

پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

آخرین ویرایش۱۲ آذر ۱۳۹۹

نظر شما :