معاون پژوهشی، آموزشی و فناوری مطرح کرد:

منابع انسانی پژوهشگاه باید به علوم حوزوی و دانشگاهی مشرف باشد

دکتر مجید کافی، معاون پژوهشی، آموزشی و فناوری اندیشمندان و اعضای هیات علمی پژوهشگاه به عنوان سرمایه اصلی و مهم زمانی می توانند موثر و تحول آفرین باشند که بتوانند علوم حوزوی و دانشگاهی را برای تحقیق و تحلیل علوم انسانی اسلامی به کار بگیرند.
۱۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۶:۱۳ کد : ۳۷۲۸۷ اخبار
تعداد بازدید:۹۵۶
منابع انسانی پژوهشگاه باید به علوم حوزوی و دانشگاهی مشرف باشد

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، دکتر مجید کافی با تاکید بر اینکه پژوهش های پژوهشگاه محصول تلاش های علمی و فکری اعضای هیات علمی و پژوهشگران همکار است افزود: نشاط، شادابی، قدرت فکر و تحلیل، نگاه انتقادی و هوش بالای محققان و پژوهشگران است که به افزایش کیفیت پژوهشها منجر می‌شود. 
معاون پژوهشی، آموزشی و فناوری با تصریح بر اینکه پژوهشگاه از ابتدا در صدد بوده‌ است که افراد نخبه‌ای را جذب کند که افزون بر این ویژگیها، هم دانش‌آموخته حوزه‌ علمیه و هم متخصص در یکی از رشته‌های علوم انسانی باشند گفت: این ویژگی قدرت تحلیل بالا در راستای بازسازی علوم انسانی را تقویت خواهد کرد. اگر چه این مطلوب نیز مد نظر بوده است که پژوهشگران این عرصه صرفا منحصر به رشتة علمی خاص خود نبوده باشند و بتوانند نگاهی بین‌رشته‌ای به موضوعات داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه نسل سوم از فارغ التحصیلان دانشگاهی به ارتباط با جامعه و صنعت توجه دارند گفت: باید اعضای هیات علمی و پژوهشگران همکار نگاهی راهبردی و برنامه‌ای نیز به موضوعات داشته باشند.

آخرین ویرایش۱۴ آذر ۱۳۹۹

نظر شما :