رئیس روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه:

همایش خدمات اجتماعی دانش بنیان برگزار می شود

۱۹ آذر ۱۴۰۰ | ۱۱:۵۱ کد : ۳۷۶۱۲ اخبار
تعداد بازدید:۱۰۹۸
رئیس روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه گفت: همایش خدمات اجتماعی دانش بنیان روز یکشنبه ۲۱ آذرماه در پژوهشگاه حوزه و دانشگاه برگزار می شود.
همایش خدمات اجتماعی دانش بنیان برگزار می شود

محمد سلیمی در گفتگو با خبرنگار پژوهشگاه حوزه و دانشگاه اظهار داشت: همایش «پژوهشگاه حوزه و دانشگاه؛ خدمات اجتماعی دانش بنیان» در روز یکشنبه ۲۱ آذرماه به مناسبت هفته پژوهش برگزار می شود.
وی ادامه داد: این همایش در ساعت ۹ صبح تا ۱۲ در تالار بیان پژوهشگاه حوزه و دانشگاه برگزار می شود.
رئیس روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه بیان کرد: در این همایش که با حضور مدیران استانی برگزار می شود، مدیران واحدهای خدمات اجتماعی دانش بنیان پژوهشگاه حوزه و دانشگاه گزارشی از پیشرفت الگوهای موفق در کاربردی سازی علوم انسانی ارائه می دهند و همچنین فیلم مستند «بومرنگ» که روایتی از فعالیت های دقتر تسهسلگری امین اباد قم است، پخش خواهد شد .

وی در پاسخ به این سوال که منظور از خدمات اجتماعی دانش بنیان چیست گفت: ماموریت اصلی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در وهله اول انجام پژوهش است اما به منظور ایجاد ارتباط بهتر بین پژوهش ها و نیازهای واقعی جامعه، برخی از پژوهش هایی که ظرفیت  تبدیل به خدمات و محصولات قابل ارائه به عموم جامعه را داشته اند، حمایت و برای خدمت رسانی با پشتوانه دانش و پژوهش مهیا شده اند.

سلیمی در ادامه گفت: به عنوان نمونه هایی از خدمات اجتماعی دانش بنیان می توان به  دو پروژه دفتر تسهیلگری امین اباد قم و کنترل آسیبهای طلاق و اعتیاد هرمزگان در گروه جامعه شناسی و دو پروژه مرکز آموزش، تحقیقات و مشاوره خانواده، و مراقبت معنوی بیماران سرطانی در گروه روانشناسی اشاره نمود.

رئیس روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه یادآور شد، توجه به نیازهای جامعه و ارائه خدمات اجتماعی دانش بنیان از ویژگی های پژوهشگاه های نسل سوم است که پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در این نسل قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه همایش به صورت حضوری و مجازی برگزار می شود، افزود: لینک ورود به نمایش https://vc.rihu.ac.ir/ch/meeting است.

کد تحریریه : ۱۱۱

کلید واژه ها: پژوهشگاه حوزه و دانشگاه خدمات اجتماعی دانش بنیان همایش هفته پژوهش

آخرین ویرایش۲۰ آذر ۱۴۰۰

نظر شما :