درخشش پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در بیست و سومین همایش کتاب سال حوزه

۰۷ اسفند ۱۴۰۰ | ۰۸:۲۸ کد : ۳۷۶۷۰ اخبار
تعداد بازدید:۱۲۱۷
پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با ۲ اثر شایسته تقدیر و ۲ اثر شایسته تحسین به عنوان مرکز پژوهشی و همچنین انتشارات شایسته تقدیر بیست و سومین دوره همایش کتاب سال حوزه معرفی شد.
درخشش پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در بیست و سومین همایش کتاب سال حوزه

به گزارش اداره روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، اختتامیه بیست و سومین دوره همایش کتاب سال حوزه با معرفی آثار برگزیده، شایسته تقدیر و شایسته تحسین به کار خود پایان داد.

پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در این دوره با 2 اثر شایسته تقدیر و 2 اثر شایسته تحسین به عنوان مرکز پژوهشی شایسته تقدیر همچنین انتشارات پژوهشگاه نیز به واسطه داشتن بیشترین رتبه و اثر، ناشر شایسته تقدیر این دوره از همایش شناخته شد.

گفتنی است در گروه اقتصاد کتاب «اختیارات و وظایف اقتصادی دولت اسلامی» نوشته علیرضا لشکری، و در گروه تفسیر و علوم قرآن کتاب «نقش پیش‌دانسته‌ها و علایق مفسر در تفسیر قرآن» نوشته علی‌اوسط باقری به عنوان آثار شایسته تقدیر پژوهشگاه و در گروه تاریخ، سیره و تراجم کتاب «پویش و رویش تعاملی زیدیه نخستین» نوشته روح‌الله توحیدی‌نیا و در گروه حقوق کتاب «ادله اثبات در دعاوی حقوقی و کیفری» نوشته  حجت‌الله فتحی به عنوان اثر شایسته تحسین انتخاب شدند. 

لازم به ذکر است پژوهشگاه حوزه و دانشگاه  در بیست و سه دوره همایش کتاب سال حوزه تاکنون 74 عنوان اثر برگزیده ، 8 دوره عنوان ناشر برگزیده و 5 دوره عنوان مرکز پژوهشی برگزیده را کسب نموده است.

کلید واژه ها: شایسته تقدیر شایسته تحسین عنوان مرکز پژوهشی کتاب سال حوزه برگزیده اقتصاد برگزیده تاریخ برگزیده حقوق برگزیده تفسیر و علوم قرآن ناشر برگزیده مرکز پژوهشی برگزیده

آخرین ویرایش۱۵ اسفند ۱۴۰۰

نظر شما :