حضور فعال پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در نمایشگاه‌های ملی و استانی دستاوردهای پژوهشی

۱۴ آذر ۱۴۰۲ | ۱۲:۵۳ کد : ۳۸۲۱۸ اخبار
تعداد بازدید:۶۷۸
پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در بیست‌وچهارمین نمایشگاه‌ ملی و استانی دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار که به مناسبت هفته پژوهش و فناوری برپا شده است، حضور دارد.
حضور فعال پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در نمایشگاه‌های ملی و استانی دستاوردهای پژوهشی

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در بیست‌وچهارمین نمایشگاه ملی و استانی دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار که به مناسبت گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری برپا شده است، حضور دارد.

محورهای حضور پژوهشگاه در این نمایشگاه‌ها شامل «معرفی مرکز نوآوری پژوهشگاه حوزه و دانشگاه»، «معرفی خدمات مرکز آموزش، تحقیقات و مشاوره خانواده»، «معرفی تازه‌های نشر پژوهشگاه حوزه و دانشگاه»، «معرفی دبیرخانه ساماندهی مسائل فرهنگی، اجتماعی حاشیه نشینی در کلانشهرها» و هم‌چنین «معرفی مرکز همکاری‌های علمی بین‌المللی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه» است.

این نمایشگاه در بخش استانی از ۱۳ تا ۱۵ آذرماه در میدان مفید، سالن نمایشگاهی باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از ساعت ۹ تا ۱۷ و در بخش ملی از 20 تا 22 آذرماه در مصلای امام خمینی(ره) ساعت 9 تا 19 میزبان علاقمندان و مخاطبان است.
 

کد تحریریه : ۹۶۳

کلید واژه ها: نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار مرکز مشاوره خانواده پژوهشگاه حوزه و دانشگاه مرکز نوآوری همکاری علمی بین المللی انتشارات پژوهشگاه دبیرخانه ساماندهی حاشیه نشینی

آخرین ویرایش۱۴ آذر ۱۴۰۲

نظر شما :