طی حکمی

دکتر آذربایجانی به سرپرستی پژوهشکده علوم رفتاری پژوهشگاه حوزه و دانشگاه منصوب شد

۱۴ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۳:۱۵ کد : ۳۸۴۴۴ اخبار
تعداد بازدید:۳۱۵
دکتر آذربایجانی به سرپرستی پژوهشکده علوم رفتاری پژوهشگاه حوزه و دانشگاه منصوب شد

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، طی حکمی از طرف دکتر محمدباقر سعیدی روشن ریاست پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، دکتر مسعود آذربایجانی به سرپرستی پژوهشکده علوم رفتاری پژوهشگاه منصوب شد.

در متن حکم اینچنین آمده است:

نظر به اهمیت و نقش پژوهشکده ها در پیشبرد وظایف و محقق سازی اهداف پژوهشگاه، به موجب این حکم جنابعالی را که بحمداللّه برخوردار از علم و فرزانگی و تجربه و تعهد می باشید، به عنوان «سرپرست پژوهشکده علوم رفتاری پژوهشگاه حوزه و دانشگاه» منصوب می نمایم.
     امید است با استعانت از خدای متعال و تدبیر و راهبری امور پژوهشکده، تشکیل منظم شورای پژوهشکده و شوراهای علمی گروه ها، تدوین عالمانه برنامه سالانه پژوهشکده، گروه ها و اعضای هیات علمی و نظارت بر حُسن اجرای آن با نظر به اهداف و رسالت پژوهشگاه و رویکردها و اولویت های ابلاغی، زمینه ارتقای کمّی و کیفی برنامه های پژوهشی و تحقق مأموریت ها و رسالت پژوهشگاه را فراهم آورید و گامی موثر در بسط و تعمیق علم و فرهنگ و ارزش های اصیل اسلامی و تحول علوم انسانی بردارید. إن شاءاللّه بمنّه و کرمه
     فرصت را مغتنم شمرده از خدمات ارزشمند دانشمند وارسته و برخوردار از حکمت و درایت، حضرت آیت الله غروی در طول دوران مدیریت پژوهشکده کمال سپاس و قدردانی را نموده و دوام توفیقات و عزت ایشان را از خداوند متعال مسألت دارم و از حضرت ایشان خاضعانه تقاضامندم، افزون بر مدیریت گروه وزین روان شناسی، همه اجزا و اعضای پژوهشگاه را بسان ثمره وجود خود، پیوسته رهین لطف و عنایت و هدایت خویش بدارند.

یادآور می شود دکتر مسعود آذربایجانی استاد تمام رشته روانشناسی با رویکرد اسلامی و از صاحب نظران و چهره های برگزیده علوم انسانی با رویکرد اسلامی است.

 

 

کلید واژه ها: پژوهشکده علوم رفتاری دکتر مسعود آذربایجانی حکم انتصاب

آخرین ویرایش۱۴ مرداد ۱۴۰۳

نظر شما :