پیام تسلیت رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در پی شهادت سیدحسن نصرالله

۰۷ مهر ۱۴۰۳ | ۱۴:۴۷ کد : ۳۸۴۸۹ اخبار
تعداد بازدید:۲۵۷
پیام تسلیت رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در پی شهادت سیدحسن نصرالله

بسم الله الرحمن الرحیم
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ (آل عمران: 169)

روح پاک مجاهد راستین راه خدا و پشتیبان ستم دیدگان سیدحسن ‌نصرالله  پس از یک عمر جهاد بی وقفه به معبود پیوست. رژیم امریکای پلید و گرگ زخم آلود خونخوار اسرائیل با انبوه بمب های پیشرفته و هواپیماهای فوق مدرن آمریکایی در اتاق های شیطانی خود تصمیم به نابودی نصرالله گرفتند. این ضایعه بزرگ را به حضرت ‌بقیةالله‌الأعظم عج‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف و مراجع‌ عظام‌ خاصه رهبرحکیم ‌انقلاب اسلامی و همه مسلمانان و مجاهدان غیور تسلیت عرض می کنم.

رژیم غاصب اسرائیل و حامیان آن به ویژه شیطان بزرگ بدانند که شهادت آغاز یک راه بی پایان است. شهیدان راه خدا زندگان واقعی هستند که خونشان کاخ ستمگران را ویران می کند و حیات و حرکتی بالنده در جامعه مومنان می آفریند.

اینک ای مجاهدان قوی پنجه، ای امیران و فرماندهان جبهه مقاومت، ای سیاست مداران و تصمیم سازان مسلمان در تعقیب دشمن سستی مورزید و تردید نکنید و بر نصرت خدای حاضر و قادرمطلق  مطمن باشید: « وَلَا تَهِنُواْ فِی ٱبۡتِغَآءِ ٱلۡقَوۡمِۖ إِن تَکُونُواْ تَأۡلَمُونَ فَإِنَّهُمۡ یَأۡلَمُونَ کَمَا تَأۡلَمُونَۖ وَتَرۡجُونَ مِنَ ٱللَّهِ مَا لَا یَرۡجُونَۗ وَکَانَ ٱللَّهُ عَلِیمًا حَکِیمًا»(نساء،104) و سخن امام پرهیزگاران حضرت علی بن ابی طالب (ع ) را بر گوش جان سپارید که فرمود: اگر کوهها متزلزل شوند، تو پایدار بمان. دندانها را به هم بفشر و سرت را به عاریت به خداوند بسپار و پایها، چونان میخ در زمین استوار کن و تا دورترین کرانه هاى میدان نبرد را زیر نظر گیر و صحنه هاى وحشت خیز را نادیده بگیر و بدان که پیروزى وعده خداوند سبحان است. (نهج البلاغه، خطبه، 11) « یَـٰٓأَیُّهَا ٱلَّذِینَ ءَامَنُوٓاْ إِن تَنصُرُواْ ٱللَّهَ یَنصُرۡکُمۡ وَیُثَبِّتۡ أَقۡدَامَکُمۡ» (محمد، 7)

محمدباقر سعیدی روشن رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه   7 مهر 1403

 

کلید واژه ها: پیام سیدحسن نصرالله دکتر سعیدی روشن

آخرین ویرایش۰۸ مهر ۱۴۰۳

نظر شما :