در راستای تدارک لوازم و زیر ساخت های تعاملات بین المللی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه صورت گرفت

۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۲:۳۲ کد : ۳۶۸۶۹ اخبار
تعداد بازدید:۷۴۹
معاونت پژوهشی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، کارگاه آشنایی با اصول تشریفات همکاری های علمی بین المللی را در دو سطح اعضای هیأت علمی و کارکنان برگزار نمود.

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و به نقل از گروه همکاری های علمی، کارگاه آشنایی با اصول تشریفات همکاری های علمی بین المللی در دو سطح اعضای هیأت علمی و کارکنان توسط معاونت پژوهشی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، به مدت پنج ساعت برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر علی محمد حکیمیان ریاست پژوهشگاه استفاده از تمامی ظرفیت های موجود برای تحقق اهداف بین المللی پژوهشگاه را ضروری دانستند و تعامل با مرکز همکاری های علمی بین المللی وزارت عتف و سایر نهادهای ایرانی فعال در این عرصه را برای تجربه آموزی و مشارکت در تحقق بین المللی شدن پژوهشگاه، مورد تأکید قرار دادند. ایشان اجرای برنامه های بین المللی متناسب با اهداف و فعالیت های پژوهشگاه و تدارک لوازم و ابزارهای مورد نیاز را از اهداف اصلی برنامه توسعه پژوهشگاه ذکر کردند.

دکتر مجید کافی معاون پژوهشی، آموزشی و فناوری پژوهشگاه بر عزم جدی این معاونت بر اجرای برنامه ها و طرح های عملیاتی جهت بین المللی شدن پژوهشگاه تأکید نمودند و رفع موانع و ایجاد بسترها و زمینه های الزامی برای ورود به این عرصه را از اولویت های معاونت خود دانستند. همچنین ایشان از تأسیس کارگروه سیاستگذاری و توسعه همکاری های علمی بین المللی پژوهشگاه خبر داده و اظهار داشتند که اولین جلسه این کارگروه بزودی در پژوهشگاه تشکیل خواهد شد.image.aspx?t=bank&n=%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DA%AF%D8%A7%D9%87.JPG

این کارگاه در راستای سیاست های معاونت پژوهشی، آموزشی و فناوری پژوهشگاه در توسعه همکاری های علمی بین المللی و ایجاد زمینه های گسترش ارتباطات بین المللی با مجامع علمی هدف و اندیشمندان خارجی با هدف بین المللی سازی رسالت و مأموریت و یافته های علمی این پژوهشگاه، برنامه ریزی و برگزاری اجرا شد.

در این کارگاه مباحث مربوط به اصول و آداب تشریفات بین الملل با هدف آشنایی با پروتکل های پذیرش و میزبانی هیأت های خارجی، همچنین مراحل اجرای یک برنامه و رویداد بین المللی و مباحث اساسی در ایجاد ارتباطات بین المللی و اصول مذاکرات با طرف های خارجی ارائه شد.

کلید واژه ها: پژوهشگاه حوزه و دانشگاه همکاری علمی بین المللی

آخرین ویرایش۲۹ خرداد ۱۳۹۸

نظر شما :