نمایه‌سازی سه نشریه پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در پایگاه بین‌المللی (Atla RDB)

۱۶ آذر ۱۴۰۱ | ۱۹:۲۱ کد : ۳۷۹۰۹ اخبار
تعداد بازدید:۹۱۷
سه نشریه پژوهشگاه شامل «جستارهای اقتصادی ایران»، «روش‌شناسی علوم انسانی» و «مطالعات دین، معنویت و مدیریت (اسلام و مدیریت سابق)»، در پایگاه مهم بین‌المللی Atla Religion Database (Atla RDB) پذیرفته و نمایه‌سازی شدند. 
نمایه‌سازی سه نشریه پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در پایگاه بین‌المللی (Atla RDB)

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، پیرو فعالیت‌های تخصصی انجام شده در مدیریت پژوهش و همکاری‌های علمی بین‌المللی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، سه نشریه دیگر پژوهشگاه شامل «جستارهای اقتصادی ایران»، «روش‌شناسی علوم انسانی» و «مطالعات دین، معنویت و مدیریت (اسلام و مدیریت سابق)» پس از طی نمودن فرآیند داوری، در پایگاه مهم بین‌المللی Atla Religion Database (Atla RDB) پذیرفته و نمایه‌سازی شدند. 

نمایه Atla که متعلق به دانشگاه شیکاگوی آمریکا است، به عنوان مهم‌ترین پایگاه بین‌المللی نمایه‌سازی نشریات تخصصی در حوزه‌های دین، الهیات و مطالعات میان رشته‌ای در جهان شناخته می‌شود.

یادآور می‌شود این پایگاه، همه ساله در دو نوبت اقدام به ارزیابی جهت نمایه‌سازی نشریات در پایگاه Atla می‌نماید که سه نشریه «اسلام و علوم اجتماعی»، «مطالعات اسلام و روان‌شناسی» و «تربیت اسلامی»، پیش از این در اولین ارزیابی سال جاری میلادی، در این پایگاه نمایه‌سازی شده بودند.

کد تحریریه : ۹۶۱

کلید واژه ها: نشریات علمی نشریات پژوهشگاه همکاری علمی بین المللی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه نمایه بین المللی

آخرین ویرایش۱۶ آذر ۱۴۰۱

نظر شما :