رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در پیامی به مناسبت روز قدس تاکید کرد:

راه آزادسازی قدس هموار شده است.

۰۲ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۹ کد : ۳۷۰۶۲ اخبار
تعداد بازدید:۱۴۱۲
رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در پیامی ضمن بزرگداشت روز جهانی قدس و تاکید بر هموار شدن راه آزادسازی قدس شریف، تجدید پیمان جهادگران عرصه پژوهش پژوهشگاه را برای آزادی کامل قدس شریف یادآور شد.
راه آزادسازی قدس هموار شده است.

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، دکتر علی محمد حکیمیان رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در پیامی به مناسبت روز جهانی قدس بر هموار شدن راه آزادسازی قدس و تجدید پیمان جهادگران عرصه پژوهش تاکید کرد. در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّا فَتَحْنَا لَکَ فَتْحًا مُبینًا
امروز بیش از چهل سال از نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان توسط بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی رضوان الله علیه گذشت. حاصل این اندیشه نه تنها موجب زنده ماندن نام قدس و فلسطین عزیز در اذهان مسلمانان و آزاد اندیشان جهان شد بلکه راه مجاهدت و جهاد فی سبیل الله برای آزاد سازی قدس شریف را هموار ساخت.
امروز جمعه یکبار دیگر جهان شاهد شعار «القدس لنا» از بزرگ پرچمدار جهان اسلام حضرت آیت الله خامنه ای بود. اگر به سخنان فرمانده بزرگ ظلم ستیز جهان معاصر خوب دقت کنیم آشکار خواهد شد که آزادی فلسطین و قدس صرفاً آرمان نیست، بلکه پرچم فتح الفتوح لشکر بزرگ اسلام بر فراز قدس شریف به اهتزاز درآمده است. لشکر بزرگ مجاهدان خدا به سوی فلسطین در حرکت است تا به پیش قراولان این لشکر یعنی مردم مسلمان غزه و فلسطین ملحق شوند. چه کسی است که نقش پرچم فلسطین مظلوم که از خون فرزندان جهان اسلام از جمله فلسطین بر تارک قدس نشسته است را نبیند. چه کسی است که شهید مجاهد قدس و سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی را در به اهتزاز درآوردن پرچم پیروزی بر بلندای قدس مشاهده نکند.
ضمن بزرگداشت روز قدس، مجاهدان عرصه پژوهش در پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با رهبر خود و همه آزادگان جهان پیوند می بندند تا با ثبت جانفشانی ها، از خون پاک مجاهدان عرصه مبازره با صهیونیسم جهانی به رهبری شیطان بزرگ، پاسداری نمایند.

علی محمد حکیمیان
ریاست پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

کلید واژه ها: روز قدس دکتر علی محمد حکیمیان پیام رئیس القدس لنا رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

آخرین ویرایش۱۵ خرداد ۱۳۹۹

نظر شما :

رادمن ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۵:۲۰
انشالله.
ما ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۵:۳۵
القدس لنا