پیام ریاست پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به مناسبت روز قدس

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۱:۴۴ کد : ۳۷۴۲۷ اخبار
تعداد بازدید:۸۷۹
پیام ریاست پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به مناسبت روز قدس

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، دکتر علی محمد حکیمیان رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در پیامی به مناسبت روز جهانی قدس بر تجدید پیمان برای آزادی قدس شریف تاکید کرد. در متن این پیام آمده است:

بسم الله القاصم الجبارین
روز قدس  را در  آخرین جمعه ماه رمضان، که طنین انداز  فریاد علوی «کونا للظالم خصما و للمظلوم عونا» است، گرامی می داریم تا پرچم خمینی و سرباز مکتبش سلیمانی همچنان در اهتزاز برای فتح مسجد الاقصی قبله اول مسلمانان در اهتزاز بماند. ملت ایران دست به امانت مانده ی فرمانده سپاه قدس را فراموش نخواهد کرد و چون دست یارای ابوالفضل آن را برای رسیدن به آرمان آزادی قدس در دست سربازان مجاهد جوانش خواهد گذاشت تا با توانی مًضاعف و با عزمی راسختر این هدف والای مکتبی را با رهبری معظم انقلاب محقق سازد.
استکبار و صهیونیزم جهانی باید بداند ملت ایران در کنار ملتهای مسلمان دیگر کشورها، برادران و خواهران دربند رژیم غاصب اشغالگر قدس را تنها نخواهد گذاشت و در فردای نزدیک، سرود آزادی قدس شریف را با فرزندان فلسطین در عالم طنین انداز خواهد کرد.
کارکنان پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با گرامیداشت روز قدس با مردم مظلوم مسلمان فلسطین بر آرمان آزادی آنان از یوغ صهیونیزم جهانی تجدید پیمان می کنند و به تمام شهدای حرم از جمله قدس شریف ادای احترام می نمایند.
ریاست پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

کلید واژه ها: پیام ریاست پیام رئیس روز قدس حکیمیان

آخرین ویرایش۲۵ خرداد ۱۴۰۰

نظر شما :