با معرفی ۶۶ اثر جدید

فروشگاه اینترنتی آثار پژوهشگاه رسما آغاز به کار کرد

فروشگاه اینترنتی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با معرفی ۶۶ اثر رسما رونمایی شد
۰۲ دی ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۴ کد : ۳۷۳۰۷ اخبار
تعداد بازدید:۱۴۳۹
این مراسم با حضور ریاست پژوهشگاه دکتر علی محمد حکیمیان و سخنرانی روسای پژوهشکده های علوم رفتاری، علوم اسلامی، علوم اجتماعی،مطالعات همکاری حوزه و دانشگاه به منظور معرفی دستاوردهای پژوهشی خود برگزار شد..
فروشگاه اینترنتی آثار پژوهشگاه رسما آغاز به کار کرد

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه حوزه ودانشگاه، دکتر علی محمد حکیمیان در این مراسم با تاکید براینکه راه اندازی کتاب فروشی اینترنتی امر گرانقدری است گفت: خوشبختانه بعد از تجربه موفق چند ماهه در راه اندازی آزمایشی، امروز شاهد افتتاح رسمیکتاب فروشی اینترنتی هستیم.
وی با اشاره به اینکه در کشور چند نمونه از کتاب فروشی های آنلاین عملکرد بسیار خوب و درآمد مطلوبی دارند گفت:لازم است انگیزه و جذابیت عرضه و فروش کتاب های پژوهشگاه را برای مخاطبان  خود بالا ببریم.
رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه  با بیان اینکه یارانه و تخفیف ویژه به دانشجویان و طلاب می تواند روند اقبال به خرید کتاب آنلاین را بالا ببرد گفت: چه اشکالی دارد که به قشر دانشجو و طلبه تخفیف های خوب بدهیم تا بتوانند توان خرید کتاب ما را داشته باشند.
وی افزود: این نوع خدمات هم به شناخته شدن و گستردگی سایت در کشور کمک می کند.
حجت الاسلام دکتر حکیمیان با اشاره به اینکه باید با درگاه اینترنتی معتبر ارتباط بگیریم گفت: نگاه تجاری در کتاب فروشی به معنی جمع آوری ثروت نیست اما برای خود ما مشخص می شود که اقبال و رویکرد مخاطبان به کدام یک از موضوعات و آثار پژوهشگاه است.
وی با تاکید براینکه در امر تولید و فروش آثار پژوهشی باید ضعف و قوت های خود را بشناسیم گفت: شاید در تولید و نشر کتاب، نگاه تجاری با نگاه تامین نیازهای جامعه به طور کامل قابل جمع نباشند اما حداقل می توان این دو نگاه را به هم نزدیک کرد.
 گفتنی است پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با دریافت نماد الکترونیکی به جمع فروشگاه های معتبر عرضه کننده آثار علمی پیوسته است. از این پس علاقه مندان محترم می توانند با امنیت خاطر در هر مکان و زمانی،  تنها با چند کلیک و صرف چندثانیه و کمترین هزینه ممکن، به آثار مورد علاقه خود دسترسی داشته باشند.

لازم به ذکر است که به مناسبت آغاز به کار این سامانه تا مدتی هزینه پستی ارسال کتاب به سراسر کشور رایگان خواهد بود.
فروشگاه اینترنتی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به نشانی:
http://rihu.ac.ir/fa/book

کلید واژه ها: فروش اینترنتی کتاب کتاب درسی دانشگاهی ارسال رایگان پژوهشگاه حوزه و دانشگاه تازه های نشر

آخرین ویرایش۰۶ دی ۱۳۹۹

نظر شما :