مدیر گروه ارتباطات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه گفت:

استقبال از طرح های پژوهشی پژوهشگران در 'گروه پژوهشی ارتباطات

۰۱ شهریور ۱۴۰۰ | ۰۷:۱۷ کد : ۳۷۵۲۱ اخبار
تعداد بازدید:۱۱۲۵
مدیر گروه ارتباطات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه گفت: پژوهشگران چنانچه طرحی مطابق با سرفصل درسی در رشته ارتباطات داشته باشند، گروه ارتباطات از آن استقبال می کند.
استقبال از طرح های پژوهشی پژوهشگران در 'گروه پژوهشی ارتباطات

مهدی نصیری در گفتگو با خبرنگار پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، هدف کلی این پژوهشگاه را چاپ کتب و منابع درسی دانشگاهی با رویکرد اسلامی عنوان کرد و افزود: پژوهشگران چنانچه طرحی در رشته های ارتباطات با سرفصل درسی مورد نظری داشته باشند، گروه ارتباطات از آن استقبال می کند.
وی ادامه داد: پس از ارائه طرح از سوی پژوهشگران، در شورای علمی گروه مطرح شده و در صورت تصویب با مجری طرح قرارداد منعقد می شود.
مدیر گروه ارتباطات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه بیان کرد: پژوهشگران می توانند برای ارائه طرح های مورد نظر خود به سایت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به آدرس https://rihu.ac.ir/fa مراجعه و در قسمت پژوهش، در بخش پیشنهاد طرح های پژوهشی، فرم طرح نامه را تکمیل و آن را ارسال کنند، همچنین می توانند با شماره تلفن 32111201 تماس حاصل کنند.
وی اولویت پژوهشی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه را نگارش کتب درسی عنوان کرد و افزود: پژوهشگاه برای پذیرش طرح ها در زمینه اقدامات مبنایی در نظریه ارتباطات دینی، مبانی، مفاهیم و مبادی ارتباطات دینی و فلسفه علوم ارتباطی آمادگی کامل را دارد.
وی ادامه داد: همچنین پژوهشگران می توانند در زمینه ارتباطات در نزد اندیشمندان مسلمان نیز ورود کنند و اقدامات پژوهشی انجام دهند تا مبنای سرفصل کتب درسی قرار گیرد که طرح نامه ای در این زمینه آماده شده اما هنوز به مرحله نهایی نرسیده است.
نصیری بیان کرد: گروه ارتباطات پژوهشگاه آمادگی کامل را برای حمایت از طرح ها در زمینه آسیب شناسی ارتباطات، ارتباطات در منابع اسلامی و ابزارهای ارتباطی، مطالعه ارتباطات در جهان اسلام، فضای مجازی و سواد رسانه ای دارد.
وی گفت: گروه ارتباطات پژوهشگاه در صورت درخواست مرکز اجرایی یا علمی، حمایت پژوهشی و علمی لازم را از مرکز مورد نظر خواهد داشت.

کد تحریریه : ۱۱۱

کلید واژه ها: پژوهشگاه حوزه و دانشگاه گروه ارتباطات پ پژوهشگران منابع طرح های پژوهشی ارتباطات حمایت علمی

آخرین ویرایش۰۱ شهریور ۱۴۰۰

نظر شما :