پیام ریاست پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به مناسبت ایام الله دهه فجر و رحلت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی

۱۲ بهمن ۱۴۰۰ | ۰۸:۱۰ کد : ۳۷۶۴۶ اخبار
تعداد بازدید:۹۴۷
پیام ریاست پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به مناسبت ایام الله دهه فجر و رحلت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم
آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی، یاداور رشادتها ،مجاهدتها، تلاشها و پیکار ملتی سرافراز برای رسیدن به آرمانهای بزرگ خود در مسیری است که از آدم تا حضرت خاتم خالق هستی آن را روشنگری کرده و به اراده و اختیار انسان  واگذارده تا بزرگترین هدیه خود آزادی را به او هدیه کرده باشد. در این ایام، بزرگ ملت ایران یاد امام و مجاهدانی را گرامی می دارد که فجر انقلاب را به روز روشن ارزش های الهی تبدیل کردند و شب جور و ظلم  و دست نشاندگی جباران تاریخ را به روز آزادگی و استقلال و سرفرازی مبدل کردند.
اگرچه در این مسیر ملت استوار ایران با دسیسه ها، فتنه ها و لشکرکشی های اردوی شیاطین مواجه شدند ولی با زعامت امام دیروز و امام امروز خود از همه این موانع عبور کرده و همچنان مسیر الهی خود را با فرزندان مجاهدش ادامه می دهد.
پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در کنار رهبری معظم این مسیر الهی را با روشنگری  تا نیل به همه آرمانهای ملت نستوه  ایران ادامه خواهد داد و با پژوهشهای هدایتگر و روشنگر خود در رفع موانع این مسیر الهی جهت آزادی بشریت از قیود شیاطین، مجاهدانه کوشش خواهد کرد. یاد امام و شهدا را گرامی داشته از تلاشهای خستگی ناپذیر ملت مومن و استوار ایران، خداوند سبحان را شکر می کنیم و از یار سفر کرده و مجاهد این راه ، سرباز امام انقلاب و یار مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی که روحش در آستانه فجر انقلاب به ملکوت اعلی پیوست، تکریم می نماییم. او در سنگر  حوزه علمیه با تلاشهای علمی، در کنار امام پیوسته یار و یاور مردم مجاهد ایران بود و تا واپسین لحظات عمر پربرکت خویش از روشنگری راه اسلام و انقلاب اسلامی باز نایستاد، خدایش او را مشمول رحمت واسعه سازد و ما را بر ادامه راهش استوار گرداند، امین یا رب العالمین.
ریاست پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

کلید واژه ها: امام ایران انقلاب فجر انقلاب ملت الهی مسیر الهی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه پیام ریاست دکتر علی محمد حکیمیان حکیمیان

آخرین ویرایش۱۲ بهمن ۱۴۰۰

نظر شما :