پیام ریاست پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام پانزده خرداد

۱۴ خرداد ۱۴۰۱ | ۰۱:۳۳ کد : ۳۷۷۷۲ اخبار
تعداد بازدید:۱۵۱۳
ریاست پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در پیامی به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام پانزده خرداد، بر زنده نگه داشتن مکتب و نهضت محمدی بنیانگذار جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری تأکید کرد.
پیام ریاست پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام پانزده خرداد

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، دکتر علی‌محمد حکیمیان ریاست پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام پانزده خرداد پیامی را صادر کرد.
متن پیام به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
چهاردهم خرداد سالگرد عروج امامی است که با پرواز روح ملکوتیش قلوب ملتی بلکه امتی، با او به خدا پیوست، خمینی کبیر در عصر ما احیاگر مکتب محمدی، علوی و حسینی بود. نهضتی که مردان و زنان مبارزش خود را مهیای قیام بزرگ مصلح اسلام ناب ولی‌الله الاعظم نموده و فریادشان لرزه بر مستکبران و ظالمان انداخته و پژواکش مظلومان و مستضعفان عالم را بیش از هر زمانی امیدوار ساخته است.
فرزندان خمینی با رهبری زعیم مکتبش حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از سرزمین اندونزی و مالزی تا کوه‌های کشمیر هند و پاکستان، افغانستان و عراق، سوریه و لبنان و یمن و حوزه خلیج‌ فارس جبهه عالمی مبارزه با استعمارگران و استثمارکنندگان ملت بزرگ اسلام را گشوده است و هر روز پرچمی از جبهه کفر را مبدل به پرچم اسلام محمدی می‌سازد. این جبهه زنده است چون امام ما زنده است. حیات امام، حیات مکتب امام است که در دستان ماست، قلب امام ما قلب امت اسلام است که بیش از هر زمان تپندگی می‌کند و حیات روحانی را در این امت می‌دمد. اگر چهاردهم خرداد عروج امام ماست، پانزده خرداد نیز روز نزول رحمت الهی امتی است که با امامی دیگر حرکت توفنده امام خود را ادامه داده و خواهد داد. با پاسداشت چهاردهم خرداد با امام عظیم‌الشان در جایگاه عرش برین عهد می‌بندیم که پانزدهم خرداد را با امامش مقام معظم رهبری تا قیام امام عصر عجل‌الله‌تعالی ادامه دهیم و بر عهد خویش تا شهادت برای زنده نگه داشتن مکتب و نهضت محمدی خمینی(ره) و خامنه‌ای پایدار بمانیم.
ریاست پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

کد تحریریه : ۹۶

کلید واژه ها: دکتر علی محمد حکیمیان پیام ریاست ارتحال امام خمینی(ره) قیام پانزده خرداد

آخرین ویرایش۱۴ خرداد ۱۴۰۱

نظر شما :