درآمد اختصاصی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در سال ۱۴۰۰ افزایش ۶۰ درصدی داشته است.

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۵:۲۰ کد : ۳۷۷۶۱ اخبار
تعداد بازدید:۱۲۶۷
معاون اداری، مالی و مدیریت منابع پژوهشگاه حوزه و دانشگاه گفت: درآمد اختصاصی پژوهشگاه در سال ۱۴۰۰ نسبت به درآمد پیش‌بینی شده در قانون بودجه، ۶۰ درصد افزایش داشته است.
درآمد اختصاصی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در سال ۱۴۰۰ افزایش ۶۰ درصدی داشته است.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار پژوهشگاه با اعلام خبر افزایش وصول 60 درصدی درآمد اختصاصی پژوهشگاه در سال 1400 بیان کرد: درآمد پیش‌بینی شده در قانون بودجه سال 1400 برای پژوهشگاه حوزه و دانشگاه 30 میلیارد ریال بود که با عملکرد مناسب بخش‌های مختلف پژوهشگاه علاوه بر تحقق کامل این درآمد، 18 میلیارد دیگر نیز افزایش درآمد اختصاصی وصول شد.


دکتر محمد شجاعیان مجموع درآمد اختصاصی پژوهشگاه در سال 1400 را 70 میلیارد ریال اعلام و تأکید کرد: فروش کتاب و آثار پژوهشی، قراردادهای پژوهشی و قراردادهای اذن در انتفاع، تشکیل دهنده بخش‌های اصلی درآمد اختصاصی پژوهشگاه در سال گذشته بوده است که البته به دلایل اداری وصول بخش کمی از آن محقق نشده است. ایشان هم‌چنین درآمد اختصاصی پیش‌بینی شده برای پژوهشگاه حوزه و دانشگاه را در قانون بودجه امسال 70 میلیارد ریال اعلام کرد.


معاون اداری، مالی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه اجرای بودجه‌ریزی عملیاتی در سال جاری را از جمله مهم‌ترین برنامه‌های این معاونت در سال جاری اعلام کرد و گفت: در سال گذشته زیر ساخت‌های سخت افزاری و نرم افزاری بودجه‌ریزی عملیاتی با همکاری سازمان برنامه و بودجه و هم‌چنین پژوهشگاه دانش‌های بنیادین در پژوهشگاه ایجاد شد و پژوهشگاه در این زمینه یکی از مراکز پیشرو بوده است.


دکتر شجاعیان هم‌چنین افزوده شدن یک هزار متر مربع به فضای سبز پژوهشگاه در راستای مدیریت سبز، جذب صد درصدی اعتبارات پژوهشگاه، آغاز طرح تکمیل محوطه‌سازی پژوهشگاه، تجهیز کتابخانه و تکمیل سیستم اعلام و اطفاء حریق در پژوهشگاه که از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان قم بوده است را از جمله اقدامات معاونت اداری مالی در سال گذشته اعلام و تأکید کرد طرح تکمیل محوطه‌سازی پژوهشگاه نیمه دوم سال جاری به اتمام می‌رسد و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

کد تحریریه : ۹۶

کلید واژه ها: پژوهشگاه حوزه و دانشگاه دکتر شجاعیان بودجه معاونت اداری، مالی و مدیریت منابع

آخرین ویرایش۰۲ خرداد ۱۴۰۱

نظر شما :