به مناسبت هفته دولت؛

بهره‌‎برداری از طرح‌های عمرانی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

۰۷ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۶:۰۷ کد : ۳۷۸۲۰ اخبار
تعداد بازدید:۹۷۶
به مناسبت هفته دولت آیین افتتاح و بهره‌‎برداری از طرح‌های عمرانی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با حضور ریاست و اعضای هیئت علمی پژوهشگاه و برخی از مسئولین کشوری و استانی برگزار شد.
بهره‌‎برداری از طرح‌های عمرانی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، به مناسبت هفته دولت آیین افتتاح و بهره‌‎برداری از طرح‌های عمرانی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه امروز 7 شهریور ماه با حضور ریاست و اعضای هیئت علمی پژوهشگاه و برخی از مسئولین کشوری و استانی برگزار شد.
دکتر علی‌محمد حکیمیان ریاست پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در ابتدای این مراسم با تبریک هفته دولت و نیز تقدیر و تشکر از رؤسای قبلی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به خصوص آیت‌الله اعرافی و نیز سایر اعضای مجموعه پژوهشگاه، بیان کرد: امروز دو پروژه عمرانی در پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به بهره‌برداری رسید که یکی از آن‌ها سالن همایش‌های بیان پژوهشگاه است وعلی‌رغم نبود ردیف بودجه عمرانی و معطلی 10 ساله برای ساخت و بهره‌برداری از آن، با کمک و همراهی استانداری قم، سازمان برنامه بودجه کشور و استان قم و نیز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری این کارعمرانی در طی دوسال به سرانجام رسید.
وی گفت: با توجه به برگزاری سالانه 50 نشست علمی در پژوهشگاه حوزه و دانشگاه یکی از ضرورت‌ها و نیازهای مجموعه ما وجود سالن همایش بود که به لطف خدا امروز این سالن به بهره‎برداری رسید و از تمام کسانی هم که در نهایت رسیدن این پروژه ما را کمک کردند، تشکر می‌کنم. 
دکتر حکیمیان در رابطه با تأمین اعتبار پروژه‌های افتتاح شده، اظهار کرد: رایزنی‌هایی در این رابطه با سازمان برنامه و بودجه کشور و استان صورت گرفت و از طریق اختصاص اسناد خزانه و نیز مقداری از درآمدهای اختصاصی پژوهشگاه این پروژه‌ها انجام شد که امیدواریم با پشتیبانی سازمان برنامه و بودجه کسری این قرارداد هم تأمین شود.
رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه گفت: با افتتاح این پروژه‌ها، پژوهشگاه حوزه و دانشگاه بعد از حدود 10 سال از حالت کارگاهی خارج و به یک مجموعه کامل تبدیل می‌شود که امیدواریم پژوهشگران ما بتوانند از این فضا کمال استفاده را ببرند.
در ادامه هاشم نظری‌‎زاده مدیر طرح‌های عمرانی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در توضیح جزئیات پروژه‌های افتتاح شده بیان کرد: امروز دو طرح عمرانی در پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به بهره‌برداری رسید، طرح اول سالن همایش پژوهشگاه با اعتباری در حدود 2 میلیارد تومان است که به عنوان تالار بیان پژوهشگاه نام‌گذاری شده است و دارای 400 متر زیربنا در یک طبقه و نیم و ظرفیت 253 نفر می‌باشد. این سالن به کلیه تجهیزات صوتی تصویری مجهز بوده و امکان ارتباط مستقیم و تحت وب نیز برای آن پیش‌بینی شده و آماده استفاده است.
وی گفت: طرح دوم پروژه محوطه‌سازی پژوهشگاه به متراژ 10 هزار مترمربع است که از اواخر سال 1400 آغاز شده و تا یک ماه دیگر به بهره‌برداری کامل می‌رسد و شامل فضای سبز، محوطه‌سازی، اتمام پیاده‌روها و سردرب نمادین و نیز آبنماهای محوطه با اعتبار پیش‌بینی شده بالغ بر4 و نیم میلیارد تومان می‌باشد.

کد تحریریه : ۹۶

کلید واژه ها: پژوهشگاه حوزه و دانشگاه هفته دولت افتتاح

آخرین ویرایش۰۸ شهریور ۱۴۰۱

نظر شما :