اولین دوره آموزشی بین‌المللی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه برگزار می‌شود

۰۸ آذر ۱۴۰۱ | ۱۰:۱۲ کد : ۳۷۹۰۲ اخبار
تعداد بازدید:۱۴۰۸
اولین دوره آموزشی بین‌المللی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با موضوع «تدریس کتاب اصول روان‌درمانگری و مشاوره با رویکرد اسلامی» با مشارکت گروه روان‌شناسی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و مرکز HRTE اندونزی برگزار می‌شود.
اولین دوره آموزشی بین‌المللی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، پیرو رایزنی‌های گروه همکاری‌های علمی بین‌المللی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و نماینده اتحادیه روان‌شناسی اندونزی، اولین دوره آموزشی بین‌المللی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به صورت مجازی با موضوع «تدریس کتاب اصول روان‌درمانگری و مشاوره با رویکرد اسلامی»، توسط دکتر مسعود جان بزرگی استاد گروه روان‌شناسی پژوهشگاه و مولف اثر، طی 30 جلسه دو ساعته برگزار می‌شود.

این دوره با درخواست اتحادیه روان‌شناسی اندونزی و با مشارکت گروه روان‌شناسی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و مرکز HRTE اندونزی (مرکز آموزش و توانمندسازی منابع انسانی اندونزی) برگزار و از تاریخ 19 دی‌ماه 1401 آغاز می‌شود.

برگزاری دوره به زبان فارسی با ترجمه همزمان به اندونزیایی بوده و کلیه روان‌شناسان و مشاوران دارای مجوز تأسیس مطب یا مرکز مشاوره و فارغ‌التحصیلان دارای مدرک کارشناسی رشته روان‌شناسی و مقاطع بالاتر در کشور اندونزی می‌توانند در دوره مذکور ثبت‌نام کنند.

هزینه دوره یاد شده 300 دلار به ازای هر نفر تعیین شده است و در پایان دوره به شرکت‌کنندگان، پس از احراز صلاحیت‌های لازم و تأیید مدرس دوره، گواهی معتبر از طرف پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و اتحادیه روان‌شناسی اندونزی به صورت مشترک اعطا می‌شود.

کد تحریریه : ۹۶

کلید واژه ها: گروه روانشناسی روان درمانگری آموزش بین المللی دکتر جان بزرگی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

آخرین ویرایش۰۸ آذر ۱۴۰۱

نظر شما :