ریاست پژوهشگاه حوزه و دانشگاه:

۲۲ بهمن و همه روزهای بعد از آن روز جهاد تبین راه، فکر و اندیشه امام والامقام است

۲۲ بهمن ۱۴۰۱ | ۰۱:۲۵ کد : ۳۷۹۶۵ اخبار
تعداد بازدید:۱۰۷۱
دکتر علی محمد حکیمیان، ریاست پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در پیامی به مناسبت ۲۲ بهمن و ایام الله دهه فجر بیان کرد: ۲۲ بهمن و همه روزهای بعد از آن روز جهاد تبین راه، فکر و اندیشه امام والامقام است که اسلام را از مدرسه به زندگی مردم در ابعاد مختلف آورد.
۲۲ بهمن و همه روزهای بعد از آن روز جهاد تبین راه، فکر و اندیشه امام والامقام است

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، دکتر علی محمد حکیمیان ریاست پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به مناسبت 22 بهمن و ایام الله دهه فجر پیامی صادر کردند، متن این پیام به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
والفجر و لیال عشر و الشفع و الوتر
درود و رحمت خدا بر امام عظیم الشان خمینی کبیر رضوان الله علیه و شهدای انقلاب اسلامی، درود بر رهروان و جهادگران  انقلاب اسلامی ایران، آنان که مجاهدت‌هایشان رمز ماندگاری، پایداری، استقلال و سرفرازی انقلاب و ایران انقلابی است.

فردا روز بیعت با امام و شهدایی است که قیام لله را مثنی و فرادی بجا آوردند و آزادی و استقلال و سازندگی را به ایران و ایرانی بخشیدند. فردا روز امام و یاوران امامی است که به ایران عزت و اعتبار بخشید. 

۲۲ بهمن و همه روزهای بعد از آن روز جهاد تبین راه امام و فکر و اندیشه امام والامقام است که اسلام را از مدرسه به زندگی مردم در ابعاد مختلف آورد. راه امام و اندیشه گهربار او باید تبلیغ شود تا غباری که در فضای مجازی، اندیشه امام راحل را از روشنی و روشنگری بازداشته بزداییم و جوانان دو دهه اخیر انقلاب که بعضا از خارج و داخل دچار تردید شده‌اند را با افکار بلند و روشن و پیشرو امام راحل عظیم‌الشان آشنا گردانیم.

پژوهشگران حوزه و دانشگاه بر خود لازم می‌دانند تا با شرکت در قیام روز ۲۲ بهمن، جهاد تبیین اندیشه والای امام راحل را آغاز و با تبیین آرمان مشترک امام و امت یعنی قانون اساسی جمهوری اسلامی به مدیران خود راه امام را یادآوری و بر محقق ساختن میثاق مشترک امام و امت پافشاری کنیم.

 تنها راه و باطل‌السحر حیله و فریب دشمن محقق ساختن وعده‌های امام در میثاق ملی مذهبی قانون اساسی است.  میثاقی که به ملت پایداری آموخت و بر راه امام راحل عظیم‌الشان اصرار ورزید. امید است مدیران انقلاب اوقات خود را صرف خدمت به امت امام نمایند تا دشمن خارجی و نوکران داخلی و انحراف کنندگان راه امام عزیز را مأیوس سازند.

حکیمیان ریاست پژوهشگاه حوزه و دانشگاه»

کد تحریریه : ۹۶۲

کلید واژه ها: دکتر حکیمیان پژوهشگاه حوزه و دانشگاه پیام رئیس

آخرین ویرایش۲۲ بهمن ۱۴۰۱

نظر شما :