مراسم روز وحدت حوزه و دانشگاه با محوریت «علم، حکمرانی و تمدن» برگزار می‌شود

۲۲ آذر ۱۴۰۲ | ۱۶:۰۴ کد : ۳۸۲۲۹ اخبار
تعداد بازدید:۷۷۶
مراسم گرامیداشت روز وحدت حوزه و دانشگاه با محوریت «علم، حکمرانی و تمدن»، به همت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و با همکاری مجمع پژوهشگاه‌های علوم انسانی _اسلامی برگزار می‌شود.
مراسم روز وحدت حوزه و دانشگاه با محوریت «علم، حکمرانی و تمدن» برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با همکاری مجمع پژوهشگاه‌های علوم انسانی _اسلامی، مراسم گرامیداشت روز وحدت حوزه و دانشگاه با محوریت علم، حکمرانی و تمدن اسلامی را برگزار می‌کند.

این مراسم با سخنرانی دکتر محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم تحقیقات و فناوری؛ آیت‌الله علی اکبر رشاد، رئیس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی؛ دکتر محمدمهدی تهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی؛ دکتر محمدجواد لاریجانی، رئیس پژوهشگاه دانش‌های بنیادی و دکتر محمدباقر سعیدی روشن، رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه برگزار می‌شود.

همایش علم، حکمرانی و تمدن اسلامی، 27 آذرماه همزمان با روز وحدت حوزه و دانشگاه از ساعت 8:30 تا 12 در پژوهشگاه حوزه و دانشگاه واقع در پردیسان، میدان علوم برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود علاقمندان برای حضور مجازی در جلسه می‌توانند به آدرس https://skyroom.online/ch/rihu/27azar مراجعه کنند.

کد تحریریه : ۹۶۳

کلید واژه ها: پژوهشگاه حوزه و دانشگاه روز وحدت حوزه و دانشگاه 27 آذرماه مجمع پژوهشگاه‌های علوم انسانی _اسلامی وزیر علوم رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

آخرین ویرایش۲۲ آذر ۱۴۰۲

نظر شما :