انتشارات پژوهشگاه با ۵۲ اثر چاپ اول در نمایشگاه کتاب حضور دارد

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۲۱:۱۲ کد : ۳۸۳۸۱ اخبار
تعداد بازدید:۶۴۳
مدیر انتشارات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه بیان کرد: انتشارات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با ۵۲ اثر چاپ اول در نمایشگاه سی و پنجم حضور دارد و تقریبا همه ۷۱۴ عنوان کتاب منتشر شده توسط پژوهشگاه در بخش مجازی موجود بوده و علاقمندان می‌توانند به روش غیرحضوری خرید خود را انجام دهند.
انتشارات پژوهشگاه با ۵۲ اثر چاپ اول در نمایشگاه کتاب حضور دارد

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، جواد گائینی مدیر انتشارات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در رابطه با حضور پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در  سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بیان کرد: این نمایشگاه یک رویداد مهم فرهنگی است که در آن مخاطبان و ناشران به جهت محتوایی با بازار نشر آشنا می‌شوند و به لحاظ ساختاری و سازمانی نیز در رابطه با مشکلات، مسائل و حل آنها تبادل نظر می‌کنند؛ هم‌چنین به جهت اینکه در این نمایشگاه آثار یکسال گذشته ناشران نمایش داده می‌شود، با حضور اساتید و مخاطبین هر بخش، از موازی کاری و تکرار بعضی موضوعات جلوگیری می‌شود که قطعاً در حوزه کتاب، نشر و پیشرفت آن تأثیرگذار خواهد بود.

وی در رابطه با حضور پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در نمایشگاه کتاب تهران اظهار کرد: از سال 1378 که انتشارات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه راه‌اندازی شد، همه ساله شاهد حضور پررنگ پژوهشگاه در نمایشگاه کتاب تهران بودیم و امسال نیز پژوهشگاه با یک غرفه در بخش ناشران عمومی در شبستان اصلی مصلی امام خمینی(ره)، راهروی 11، غرفه 22 حضور دارد.

مدیر انتشارات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با اشاره به حضور پژوهشگاه در بخش مجازی، عنوان کرد: به دلیل اینکه عمده مخاطبان آثار پژوهشگاه، اساتید و دانشجویان هستند و این قشر تنها از طریق مجازی می‌توانند از بن خرید استفاده کنند، امسال پژوهشگاه در بخش دانشگاهی غرفه ندارد و بیشتر فروش انتشارات پژوهشگاه نیز از طریق مجازی انجام می‌شود، به علاوه اینکه معرفی پژوهشگاه در بخش عمومی به دلیل پر مخاطب‌تر بودن بهتر اتفاق می‌افتد و در واقع بازارسازی جدیدی برای آثار پژوهشگاه انجام می‌شود.

وی گفت: انتشارات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با 52 اثر چاپ اول در نمایشگاه سی و پنجم حضور دارد و تقریبا همه 714 عنوان کتاب منتشر شده توسط پژوهشگاه در بخش مجازی موجود بوده و علاقمندان می‌توانند به روش غیرحضوری خرید خود را انجام دهند.

گائینی ادامه داد: با توجه به اینکه کتابفروشی‌ها نیز در بخش مجازی شرکت دارند، علاوه برغرفه انتشارات پژوهشگاه در بخش مجازی، کتابفروشی‌های سراسر کشور هم که کتاب‌های پژوهشگاه را به فروش می‌رسانند، در این نمایشگاه این کتاب‌ها را عرضه کرده‌اند.

مدیر انتشارات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه ادامه داد: علاوه بر تخفیفی که وزرات ارشاد برای اساتید و دانشجویان درنظر گرفته است، آثار پژوهشگاه حوزه و دانشگاه نیز در بخش حضوری با 15 درصد و در بخش مجازی با 10 درصد تخفیف ارائه می‌شوند، هم‌چنین بنده به عنوان نماینده و کارشناس در غرفه پژوهشگاه، آثار پژوهشگاه را به بازدید کننده‌ها ازجمله اساتید، طلاب، دانشجویان، معلمین و عموم مردم معرفی می‌کنم.

وی ادامه داد: پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در 12 رشته علوم انسانی و اسلامی شامل رشته‌های علوم تربیتی، روانشناسی، جامعه شناسی، مدیریت، اقتصاد، تاریخ، حقوق و فقه اجتماعی، فلسفه و کلام، فلسفه علوم انسانی، علوم سیاسی، ارتباطات و آینده پژوهی و قرآن پژوهی آثار خود را در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌کند. 

گائینی در پایان تصریح کرد: نمایشگاه کتاب تهران در بخش مجازی از طریق سامانه https://book.icfi.ir/ فعال بوده و اساتید، دانشجویان، طلاب و مخاطبین پژوهشگاه حوزه و دانشگاه می‌توانند کتب منتشر شده در انتشارات پژوهشگاه را به صورت مجازی تهیه کنند.

کد تحریریه : ۹۶۳

کلید واژه ها: پژوهشگاه حوزه و دانشگاه نمایشگاه کتاب انتشارات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

آخرین ویرایش۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

نظر شما :