با رونمایی از کتاب «آموزش دینی(روش تدریس هدیه‌های آسمانی)»

آموزش دینی در مدارس روشمندتر می‌شود

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۰۱:۵۵ کد : ۳۸۳۸۷ اخبار
تعداد بازدید:۵۷۲
کتاب «آموزش دینی(روش تدریس هدیه‌های آسمانی)» توسط پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با مشارکت دانشگاه فرهنگیان منتشر و با رونمایی از آن، آموزش دینی در مدارس روشمندتر و هدفمندتر از قبل دنبال خواهد شد.
آموزش دینی در مدارس روشمندتر می‌شود

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، کتاب «آموزش دینی(روش تدریس هدیه‌های آسمانی)»، هشتمین کتاب از مجموعه کتاب‌های دانشگاه فرهنگیان با حضور مؤلفین کتاب، دکتر محمود نوذری دانشیار پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و مدیر پروژه درسنامه‌های دانشگاه فرهنگیان و دکتر سیدسجاد طباطبایی عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق(ع) رونمایی شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام دکتر علی لطیفی رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش و عضو هیئت علمی گروه علوم تربیتی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و دکتر عباسی سرپرست پژوهشکده تعلیم و تربیت اسلامی دانشگاه فرهنگیان نیز حضور داشتند.

کتاب «آموزش دینی(روش تدریس هدیه‌های آسمانی)» توسط پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با مشارکت دانشگاه فرهنگیان منتشر شده است و با رونمایی از آن، آموزش دینی در مدارس روشمندتر و هدفمندتر از قبل دنبال خواهد شد.

نگارش و انتشار مجموعه کتاب‌های دانشگاه فرهنگیان یک پروژه ملی است که  توسط گروه علوم تربیتی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در حال انجام است و تاکنون 8 عنوان از این مجموعه منتشر شده و در اختیار جامعه فرهنگیان کشور قرار گرفته است. 
 

کد تحریریه : ۹۶۳

کلید واژه ها: پژوهشگاه حوزه و دانشگاه مجموعه کتاب‌های دانشگاه فرهنگیان گروه علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان کتاب درسی دانشگاه فرهنگیان

آخرین ویرایش۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

نظر شما :