توسط ناشران معتبر بین المللی

دوازده اثر پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در فرآیند ترجمه و نشر بین المللی قرار گرفت

۰۹ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۲:۱۴ کد : ۳۸۴۴۲ اخبار
تعداد بازدید:۴۶۲
دوازده اثر پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در فرآیند ترجمه و نشر بین المللی قرار گرفت

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به نقل از مرکز همکاری های علمی ملی، بین المللی و امور دانشجویان غیرایرانی، دوازده عنوان دیگر از آثار پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در فرایند ترجمه و نشر بین المللی قرار گرفت.

ترجمه و نشر این آثار با حمایت مرکز ساماندهی ترجمه و نشر معارف اسلامی و علوم انسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و جذب مشارکت ناشران معتبر خارجی از طریق نمایندگی های فرهنگی ج.ا.ایران در خارج از کشور انجام خواهد شد. در این مرحله، ترجمه به زبان های عربی و انگلیسی در اولویت نشر بین المللی قرار دارد. گفتنی است از ابتدای سال 1403 تاکنون، بیش از 50 عنوان از آثار پژوهشگاه جهت ترجمه و نشر برون مرزی انتخاب شده و فرایند ترجمه آنها آغاز گردیده است.
کتاب های حقوق بشر در اسلام، آموزش حکمت اشراق، تطورشناسی سیره نگاری با تکیه بر نقش اصحاب امامان علیهم السلام، معیارپذیری تفسیر قرآن؛ رهیافت و چالش ها، الگوی تکافل اجتماعی در اسلام، زن در قرآن، مدیریت منابع انسانی با رویکرد اسلامی ج 1، مسائل سیاسی جهان اسلام، شخصیت از دیدگاه صفات؛ نظریه های روان شناختی و اسلامی، سیره تربیتی پیامبر (ص) و اهل بیت (علیهم السلام)، هستی ارادی (ج 1 و 2)، مهارت های زناشویی با نگرش به منابع اسلامی، از جمله آثار پژوهشگاه حوزه و دانشگاه هستند که در این مرحله در فرایند ترجمه و نشر بین المللی قرار گرفته اند.

لازم به ذکر است که تاکنون بیش از 120 عنوان از آثار پژوهشگاه حوزه و دانشگاه توسط ناشران بین المللی  به 12 زبان ترجمه و منتشر شده است.

 

کلید واژه ها: بین المللی بین الملل ترجمه کتاب

آخرین ویرایش۰۹ مرداد ۱۴۰۳

نظر شما :