در نشست اندیشمندان و مسئولان موسسات دانشگاهی و حوزوی با رئیس جمهور

بسته پژوهشی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه درباره کرونا و پساکرونا به نهاد ریاست جمهوری ارائه شد

۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۵:۲۳ کد : ۳۷۰۵۹ اخبار
تعداد بازدید:۱۳۳۷
رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با حضور در نشست اندیشمندان و مسئولان موسسات دانشگاهی و حوزوی با رئیس جمهور، بسته پژوهشی کرونا و پساکرونا را به نهاد ریاست جمهوری ارائه کرد.
بسته پژوهشی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه درباره کرونا و پساکرونا به نهاد ریاست جمهوری ارائه شد

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، حجت الاسلام والمسلمین دکتر علی محمد حکیمیان عصر سه شنبه ۲۳ اردیبهشت در نشست اندیشمندان و مسئولان موسسات دانشگاهی و حوزوی با دکتر حسن روحانی رئیس جمهور حضور یافت.

در این نشست که با حضور منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و روسای موسسات دانشگاهی و حوزوی برگزار شد رئیس پژوهشگاه بسته پژوهشی مرتبط با کرونا و پساکرونا را به نهاد ریاست جمهوری ارائه کرد.

طرح ها و مقالات متعددی توسط محققان گروه های پژوهشی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه متناسب با دوره کرونا و پساکرونا انجام شده است که در این جلسه در قالب یک بسته به نهاد ریاست جمهوری تحویل شد.
طرح «شبکه ملی مواسات مساجد» توسط دکتر سیدرضا حسینی و دکتر مصطفی کاظمی نجف آبادی؛ طرح «تدوین پرتکل معنوی برای مداخله در بحران هایی روانشناختی با تأکید بر بیماری کرونا» توسط دکتر مسعود جان بزرگی؛ مقالات «اثربخشی درمان معنوی خداسو با درمانهای غیر معنوی در مدیریت استرس ناشی از بحران شیوع کرونا و طراحی مقدماتی الگوی معنوی مداخله روانشناختی در بحران کرونا» توسط دکتر مسعود جان بزرگی؛ «بیماری واگیر در اخبار بهداشتی امام صادق (ع)» توسط دکتر حسین حسینیان مقدم، از شاخص ترین پژوهش های این بسته پژوهشی بودند.

رئیس جمهوردر نشست اندیشمندان و مسوولان موسسات دانشگاهی و حوزوی با بیان اینکه شیوع بیماری کرونا پدیده‌ای نوظهور بود که به سرعت همه ابعاد زندگی را در جوامع بشری تحت تاثیر قرار داد، گفت: این بیماری تاثیراتی بر چگونگی مناسک دینی و ملی و رفت و آمد‌های اجتماعی و حتی روابط درون خانواده‌ها داشته است به گونه‌ای که امروز خانواده نقش خود را بهتر بازیابی می‌کند.
رئیس جمهور نقش همکاری مردم در کنترل کرونا و تامین مواد مورد نیاز بخش‌های مختلف را بسیار مهم خواند و تاکید کرد که موفقیت‌های کشورمان در مبارزه با کرونا، قضاوت‌های مغرضانه علیه ایران، نظام، دولت و مدیریت کشور را نقش برآب کرد و آنها فهمیدند که ایران کشوری توانمند و قدرتمند است.

کلید واژه ها: پژوهشگاه حوزه و دانشگاه کرونا پساکرونا نشست با رئیس جمهور دکتر علی محمد حکیمیان

آخرین ویرایش۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹

نظر شما :