پیام ریاست پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به مناسبت روزجهانی قدس

۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۲۱:۴۳ کد : ۳۷۷۳۹ اخبار
تعداد بازدید:۱۳۱۴
رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در پیامی همگان را به حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.
پیام ریاست پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به مناسبت روزجهانی قدس

بسم الله الرحمن الرحیم

سُبْحَانَ الَّذِی أَسْرَىٰ بِعَبْدِهِ لَیْلًا مِّنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَى الْمَسْجِدِ الْأَقْصَى الَّذِی بَارَکْنَا حَوْلَهُ لِنُرِیَهُ مِنْ آیَاتِنَا إِنَّهُ هُوَ السَّمِیعُ الْبَصِیرُ

بیش از هفت دهه از اشغال قدس عزیز می گذرد و جهان اسلام در تب و تاب این بخش جدا شده از پیکرش، می سوزد و می نالد ولی همه مدعیان حقوق بشری حتی حاضر به شنیدن ناله جهان اسلام نشدند.

خمینی کبیر  رضوان الله علیه با فراخوانی امت اسلام برای جهاد آزادی قدس عزیز و فلسطین مظلوم نه تنها جهان اسلام را راهنما شد بلکه  اشغالگران ظالم و پشتیبان های آنها را نیز بلرزه انداخت، زیرا امام با فراخوانی راهپیمایی روز قدس نشان داد که این ظالمان فقط با زبان زور آشنایند و باید پاسخ آنها را بزبان خودشان داد.

حرکت خمینی کبیر امروز خواب را از چشم اشغالگران قدس گرفته است و حرکت جهادی سپاه قدس بیش از هر زمانی نوید آزادی قدس و فلسطین را زمزمه می کند. این زمزمه ها در فلسطین، لبنان، سوریه، یمن و عراق جبهه گسترده مقاومت را در مقابل زورگویان عالم گشوده است و بر هر مسلمانی لازم است در حد توان از این حرکت عظیم و مبارک پشتیبانی نماید.

کارکنان پژوهشگاه حوزه و دانشگاه نیز همراه با امت جهانی اسلام در روز قدس سرود دسته جمعی مقاومت تا آزادی قدس را در راه پیمایی این روز  فریاد می زند و پرچم فرمانده شهید عروج کرده قدس، سردار سلیمانی را بر دوش می کشد.

حکیمیان ریاست پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

کلید واژه ها: قدس آزادی قدس اسلام جهان اسلام حرکت روز آزادی فلسطین پیام ریاست حکیمیان

آخرین ویرایش۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱

نظر شما :