معاون پژوهش پژوهشگاه حوزه و دانشگاه:

برنامه های هفته پژوهش پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در سه سطح داخلی، ملی و بین المللی برگزار می شود.

۱۴ آذر ۱۴۰۰ | ۰۷:۳۸ کد : ۳۷۶۰۵ اخبار
تعداد بازدید:۱۳۲۷
برنامه های هفته پژوهش پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در سه سطح داخلی، ملی و بین المللی برگزار می شود.

مجید کافی در گفتگو با خبرنگار پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در خصوص برنامه های هفته پژوهش افزود: برنامه داخلی پژوهشگاه در روز دوشنبه ۱۵ آذر ماه شامل گردهمایی اعضای پژوهشگاه اعم از اعضای هیئت علمی و کارمندان پژوهشگاه است که این برنامه شامل گزارشی از عملکرد پژوهشی پژوهشگاه طی سه سال گذشته می باشد.
وی ادامه داد: در این مراسم از برترین های پژوهشی پژوهشگاه در سال ۹۹ تجلیل می شود که شامل یک عضو هیئت علمی برتر هر پژوهشکده، همکاران پژوهشی برتر بیرونی پژوهشگاه و سردبیر برتر از میان سردبیران مجلات پژوهشگاه و همچنین مدیر گروه برتر سال گذشته می شود.
معاون پژوهش، آموزش و فناوری پژوهشگاه حوزه و دانشگاه اضافه کرد: مراسم هفته پژوهش در روز دوشنبه با سخنرانی دکتر حکیمیان رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، ارائه گزارش عملکرد توسط معاونین و مدیران پژوهشکده ها برگزار می شود.
وی بیان کرد: برنامه هفته پژوهش در سطح ملی با عنوان  «پژوهشگاه حوزه و دانشگاه:خدمات اجتماعی دانش بنیان»  در ۲۱ آذر ماه ساعت ۹ صبح الی ۱۲ در تالار همایش های  پژوهشگاه برگزار می شود.
کافی اضافه کرد: سخنران این مراسم دکتر حکیمیان رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و دکتر محمد رضا سالاری فرد رئیس مرکز تحقیقات، آموزش و مشاوره خانواده، محمد داوری مجری طرح ایجاد دفتر تسهیل گری امین آباد در قم در زمینه آسیب اجتماعی حاشیه نشینی به همراه دکتر کلوری مدیر دفتر تسهیل گری امین آباد، دکتر داوری مجری طرح پاکسازی و مقاوم سازی مناطق شهری و روستایی استان هرمزگان از اعتیاد و طلاق و همچنین سخنرانانی از استانداری قم و وزارت علوم خواهند بود.
وی ادامه داد: این رویداد بیشتر به منظور معرفی فعالیت های پژوهشی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در راستای ارتباط با جامعه می باشد.
وی بیان کرد: برنامه هفته پژوهش در عرصه بین الملل در روز ۲۷ آذرماه از ساعت هشت صبح تا ۱۲ در «پژوهشکده مطالعات و همکاری های حوزه و دانشگاه» که در تهران، خیابان انقلاب، بین خیابان وصال و قدس مستقر است، برگزار می شود.
معاون پژوهش، آموزش و فناوری پژوهشگاه حوزه و دانشگاه گفت: این رویداد با سخنرانی آغازین دکتر حکیمیان  رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و حجت الاسلام سید مفید حسینی کوهساری مدیر مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه در رابطه با وضعیت رابطه نهاد علم و دین می باشد.
وی عنوان کرد: در این همایش با موضوع همکاری علمی نهاد دین و علم در علوم جهانی از چهار اندیشمند در این حوزه دعوت شده که تجارب جهانی خود را در این زمینه ارائه می دهند.
کافی گفت: نخستین سخنران یکی از اساتید برجسته در ‌گروه الهیات و مطالعات دینی دانشگاه ناتینگهام و رئیس مرکز الهیات و فلسفه این دانشگاه است، وی در موضوع علم و دین و رابطه علم و دین تجارب برجسته ای دارند که در این نشست تجارب خود را در زمینه ارتباط میان دانشگاه و کلیسا ارائه می دهند، دومین سخنران جامعه شناس برجسته جهان عرب در دانشگاه بیروت، سومین سخنران دکتر توکلی دانشیار گروه مدیریت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و چهارمین سخنران دکتر شجاعی زند دانشیار گروه جامعه شناسی دانشگاه تربیت مدرس هستند.

کد تحریریه : ۱۱۱

کلید واژه ها: پژوهشگاه حوزه و دانشگاه معاون اموزش، پژوهش و فناوری پژوهشگاه حوزه و دانشگاه مجید کافی بین الملل هفته پژوهش رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

آخرین ویرایش۳۰ آذر ۱۴۰۰

نظر شما :