رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه:

ترور صهیونیستی از اتاق فکر آمریکای جنایتکار نشئت می‌گیرد

۱۳ دی ۱۴۰۲ | ۲۳:۳۱ کد : ۳۸۲۵۵ اخبار
تعداد بازدید:۹۷۳
حجت‌الاسلام سعیدی روشن در پیامی که به مناسبت حادثه تروریستی کرمان صادر کرد، گفت: بی‌گمان ترور دلدادگان سردار سلیمانی و ترور سیدرضی موسوی مستشار ایرانی و خار چشم اسرائیل در سوریه، همه از اتاق فکر کثیف آمریکای جنایتکار و ذات حرامی اسرائیل نشئت می‌گیرد.
ترور صهیونیستی از اتاق فکر آمریکای جنایتکار نشئت می‌گیرد

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، دکتر محمدباقر سعیدی‌روشن رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در پی به شهادت رسیدن جمعی از زائران مزار شهید حاج قاسم سلیمانی در حادثه تروریستی کرمان، پیامی را صادر کرد، متن پیام به شرح زیر است:    

«بسم الله الرحمن الرحیم 

إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ

بار دیگر دست پلید صهیونیزم جهانی از آستین عوامل تبهکار بیرون آمد و جمعی از عاشقان حضور در زیارتگاه فرمانده محبوب حاج قاسم سلیمانی را شهید کرد. بی گمان ترور امروز دلدادگان سردار سلیمانی و ترور شرورانه دیروز شهید صالح العاروری از رهبران حماس در بیروت و ترور پریروز سید رضی موسوی مستشار ایرانی و خار چشم اسرائیل در سوریه، همه از اتاق فکر کثیف امریکای جنایتکار و ذات حرامی اسرائیل نشأت می‌گیرد. اما دشمن دیرین مسلمانان، صهیونیزم بین‌الملل از این ترورهای رذیلانه طرفی نخواهد بست. 

سنت الهی براین است که ظلم و طغیان بی شمار، بنیان امریکای جهان خوار و اسرائیل کودک کش را به سوی نابودی پیش می‌برد. بی گمان دست انتقام الهی از اراده‌های مؤمنان راستین برون خواهد آمد و لانه عنکبوتی طغیانگران را ویران خواهد ساخت. پس روز نابودی طغیانگران نزدیک است! بمنه و کرمه ان شاء الله.

 محمد باقر سعیدی روشن رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه» 

کد تحریریه : ۹۶۰

کلید واژه ها: پژوهشگاه حوزه و دانشگاه رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه دکتر سعیدی روشن حادثه تروریستی کرمان سردار سلیمانی

آخرین ویرایش۱۴ دی ۱۴۰۲

نظر شما :