مدیر پنل علوم تربیتی کنفرانس بین المللی یافته های نوین در مناسبات دین و خانواده:

نقش خانواده در تربیت دینی موجب ایجاد پنل علوم تربیتی شد

۱۷ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۴:۴۹ کد : ۳۷۶۹۲ اخبار
تعداد بازدید:۹۳۵
مدیر پنل علوم تربیتی کنفرانس بین المللی یافته های نوین در مناسبات دین و خانواده یکی از پنل های این کنفرانس را علوم تربیتی عنوان کرد و افزود: از آنجایی که نقش تربیت دینی با خانواده است، این پنل به کنفرانس اضافه شد.
نقش خانواده در تربیت دینی موجب ایجاد پنل علوم تربیتی شد

دکتر سید علی حسینی زاده در گفتگو با خبرنگار پژوهشگاه حوزه و دانشگاه یکی از پنل های کنفرانس بین المللی یافته های نوین در مناسبات دین و خانواده را علوم تربیتی عنوان کرد و افزود: از آنجایی که نقش تربیت دینی با خانواده است، این پنل به کنفرانس اضافه شد.
وی بیان کرد: فراخوان لازم برای پنل علوم تربیتی اعلام شد و از میان مقالات ارسال شده، ۱۱ مقاله برای ارائه در همایش گزینش شدند.
مدیر پنل علوم تربیتی کنفرانس بین المللی یافته های نوین در مناسبات دین و خانواده گفت: مقالات در ابعاد مختلف از جمله در بعد تربیت دینی و استحکام نظام خانواده، چالش هایی که نظام دینی و خانواده با آن مواجه است، تربیت دینی و استفاده خانواده از فضای مجازی، مبانی تربیت دینی خانواده که گاهی در مفهوم خانواده و گاهی در نظام تربیت دینی خانواده است، می باشد.
وی با اشاره به ارائه ۱۰ مقاله داخلی افزود: در پنل علوم تربیتی ۲ متفکر خارجی مقالات خود را ارائه دادند که یکی از آن ها امتیاز لازم را کسب نکرد و دیگری از لبنان امتیاز لازم را کسب کرد و در پنل ارائه می شود.
حسینی زاده گفت: برخی از متفکران اروپایی و آمریکایی متمایل به شرکت در کنفرانس بودند اما به دلیل محدودیت های ناشی از تحریم ها موفق به شرکت نشدند.

کد تحریریه : ۱۱۱

کلید واژه ها: پژوهشگاه حوزه و دانشگاه مقاله علوم تربیتی کنفرانس بین المللی یافته های نوین مناسبات دین و خانواده

آخرین ویرایش۱۷ اسفند ۱۴۰۰

نظر شما :