قائم مقام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از پژوهشگاه حوزه و دانشگاه بازدید کرد

۰۱ دی ۱۴۰۱ | ۲۳:۲۰ کد : ۳۷۹۳۲ اخبار
تعداد بازدید:۱۳۳۷
رییس مرکز همکاری‌های علمی بین‌المللی وزارت علوم و قائم مقام امور بین‌الملل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از پژوهشگاه حوزه و دانشگاه بازدید کرد.
قائم مقام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از پژوهشگاه حوزه و دانشگاه بازدید کرد

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، دکتر وحید حدادی اصل رییس مرکز همکاری‌های علمی بین‌المللی وزارت علوم و قائم مقام امور بین‌الملل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری 30 آذرماه 1401 از پژوهشگاه حوزه و دانشگاه بازدید کرد.

قائم مقام امور بین‌الملل وزارت علوم ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، با ظرفیت‌های این پژوهشگاه آشنا شد.

دکتر حدادی اصل سپس در جمع اعضای هیئت رئیسه و هیئت علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه بیان کرد: در سازمان‌ها باید خود را  با محیط تطبیق دهیم، ماهیت دانشگاه با پژوهشگاه متفاوت است، ما در تعریف پژوهشگاه‌ها معکوس عمل می‌کنیم، مراکز پژوهشی باید به اقتضای نیاز یک سازمان و یا صنعت تشکیل ‌شوند، درصورتی که دانشگاه‌ها برای سرویس به جامعه تأسیس می‌شوند.

وی افزود: در جامعه و کشور باید مشتری محور عمل و اهم و مهم کرد، ما زمانی رشد می‌کنیم که دائم درحال تغییرات باشیم، لذا پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با پتانسیل بالایی که دارد، ماهیت خود را مشخص کند که آیا در پی کارهای تحقیقاتی است و یا در پی جذب دانشجوست.
 

کد تحریریه : ۹۶

کلید واژه ها: بازدید پژوهشگاه حوزه و دانشگاه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری معاون وزیر علوم

آخرین ویرایش۰۴ دی ۱۴۰۱

نظر شما :