در راستای ماموریت ملی ابلاغی وزارت علوم تحقیقات و فناوری

دبیر دبیرخانه ساماندهی مسائل فرهنگی و اجتماعی حاشیه نشینی در کلان شهرها منصوب شد

۲۱ مرداد ۱۴۰۲ | ۰۸:۳۰ کد : ۳۸۰۷۷ اخبار
تعداد بازدید:۱۰۳۵
در راستای ماموریت ملی پژوهشگاه با حکم دکتر محمدباقر سعیدی روشن دبیر دبیرخانه ساماندهی مسائل فرهنگی و اجتماعی حاشیه نشینی در کلان شهرها منصوب شد.
دبیر دبیرخانه ساماندهی مسائل فرهنگی و اجتماعی حاشیه نشینی در کلان شهرها منصوب شد

طی حکمی از طرف دکتر محمدباقر سعیدی روشن رئیس پژوهشگاه، دکتر حفیظ اله فولادی به عنوان دبیر دبیرخانه ساماندهی مسائل فرهنگی و اجتماعی حاشیه نشینی در کلان شهرها منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، در بخشی از این حکم آمده است : احتراماً، با عنایت به تفاهم نامه سه جانبه منعقده با وزارت کشور، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و پژوهشگاه حوزه و دانشگاه  و ابلاغ وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری مبنی بر ضرورت مأموریت گرایی و تمرکز دانشگاهها بر مسائل و نیازهای اساسی کشور و محول شدن مأموریت تخصصی «ساماندهی مسائل فرهنگی و اجتماعی حاشیه نشینی در کلان شهرها» به پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، نظر به شایستگی و مراتب علمی، اخلاقی و مدیریتی جنابعالی، بدین وسیله به عنوان «دبیر دبیرخانه ساماندهی مسائل فرهنگی و اجتماعی حاشیه نشینی در کلان شهرها» منصوب می شوید.

گفتنی است دکتر فولادی عضو هیات علمی و مدیر گروه جامعه شناسی است و ریاست پژوهشکده علوم اجتماعی را نیز به عهده دارد.

پژوهشگاه حوزه و دانشگاه تجربه موفقی در ساماندهی مسائل فرهنگی و اجتماعی حاشیه نشینی را در قالب طرح دفتر تسهیلگری به مدت 4 سال فعالیت در محله امین آباد قم در کارنامه خدمات اجتماعی خود دارد. مجموعه فعالیت‌های این دفتر در  5 حوزه شهرسازی، مددکاری اجتماعی، اقتصادی، حقوقی و حوزه اجتماعی دسته بندی شده بودند که براساس مستندات، در تمام این حوزه‌ها نزدیک به 4250 اقدام کلی و جزئی به نفع مردم و برای جلب مشارکت‌ها و با هدف توسعه محلی در محله امین‌آباد و محمدآباد شهر قم صورت پذیرفته است.

کلید واژه ها: ماموریت ساماندهی مسائل مناطق حاشیه نشین ماموریت گرایی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

آخرین ویرایش۲۲ مرداد ۱۴۰۲

نظر شما :