از سوی ریاست پژوهشگاه؛

اولویت‌ها و رویکردهای سال ۱۴۰۳ پژوهشگاه حوزه و دانشگاه ابلاغ شد

۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۱:۳۵ کد : ۳۸۳۵۴ اخبار
تعداد بازدید:۲۶۳
ریاست پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، طی ابلاغیه‌‌ای اولویت‌ها و رویکردهای برنامه سال ۱۴۰۳ پژوهشگاه حوزه و دانشگاه را به حوزه صفی و ستادی پژوهشگاه ابلاغ کرد.
اولویت‌ها و رویکردهای سال ۱۴۰۳ پژوهشگاه حوزه و دانشگاه ابلاغ شد

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر محمدباقر سعیدی روشن مقام محترم ریاست پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، طی ابلاغیه شماره ۱۴۰۳/۲۲۰/۱۵۵، اولویت‌ها و رویکردهای برنامه سال 1403 پژوهشگاه حوزه و دانشگاه را به حوزه صفی و ستادی پژوهشگاه ابلاغ نمودند.

در این ابلاغیه تکمیل و روزآمدسازی نظام مسائل حوزه پژوهشی سازمان، تمحض و تمرکز اعضای هیئت علمی در پژوهش با در نظرگرفتن پیوستار موضوعی منسجم و هدفمند، تولید علمی روزآمد و کارآمد، شناسایی مسائل اساسی و مبتلابه جامعه و نظام، ارائه طرح‌های نوآورانه جهت گره‌گشایی صحیح مسائل بر اساس راهبردهای علوم انسانی اسلامی، ارتقاء سطح علمی یافته‌های پژوهشی، اخلاق در پژوهش، توسعه تعاملات نخبگانی سازمانی و برون‌سازمانی مورد توجه قرار گرفته است.

هم‌چنین توسعه پژوهش‌های میان‌رشته‌ای، اقتصاد پژوهش، بین‌المللی‌سازی محصولات، برگزاری دوره‌های آموزشی هدفمند، حمایت از نوآوری معطوف به نیازهای اجتماعی، طراحی و تولید بسته‌های سیاستی، اجرایی و حاکمیتی و احراز جایگاه برتر در زمینه تحول و ارتقاء علوم انسانی و اسلامی از دیگر  موارد مورد توجه در این ابلاغیه است.

کد تحریریه : ۹۶۳

کلید واژه ها: پژوهشگاه حوزه و دانشگاه برنامه عملیاتی رویکردها دکتر سعیدی روشن

آخرین ویرایش۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

نظر شما :