رئیس موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره):

حجت الاسلام اسعدی در مقام تحقیق دارای قدرت نقد منصفانه بود

۰۹ شهریور ۱۴۰۰ | ۲۲:۱۸ کد : ۳۷۵۳۱ اخبار
تعداد بازدید:۱۱۲۰
رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) گفت: مرحوم حجت الاسلام اسعدی در حوزه های تفسیر و علوم قرآن و همچنین در عرصه نهج البلاغه و صحیفه سجادیه و در مقام تحقیق، دارای قدرت نقد منصفانه و متین و انسانی فکور و دارای اندیشه های نو بودند.
حجت الاسلام اسعدی در مقام تحقیق دارای قدرت نقد منصفانه بود

به گزارش خبرنگار پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، آیت الله رجبی عصر دوشنبه در مراسم بزرگداشت علمی مرحوم حجت الاسلام و المسلمین اسعدی اظهار داشت: ایشان در عرصه تحقیق، تدریس و مدیریت دارای شخصیتی برجسته بودند.
وی ادامه داد: مرحوم حجت الاسلام اسعدی در حوزه های تفسیر و علوم قرآن و همچنین در عرصه نهج البلاغه و صحیفه سجادیه و در مقام تحقیق، دارای قدرت نقد منصفانه و متین و انسانی فکور و دارای اندیشه های نو و در عین حال به لحاظ نگارش دارای توانایی نگارش متون و آثار منسجم، استوار و متین بودند.
وی با بیان اینکه ایشان در مقام تدریس دارای شخصیتی موفق بودند، افزود: مرحوم حجت الاسلام اسعدی در مقام تدریس و تربیت دارای ویژگی های اخلاقی و معنوی بالا و به لحاظ علمی، اخلاقی و رویکرد نقادانه بسیار برجسته بودند.
رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) بیان کرد: ایشان در زمینه مدیریت دارای سعه صدر و قاطعیت لازم بودند و علاوه بر آن، نگاه دلسوزانه نیز نسبت به محققین داشتند.
وی گفت: حجت الاسلام اسعدی با ۱۱ مرکز علمی مرتبط بودند که نشاندهنده نگاه جمع گرای ایشان است.
آیت الله رجبی ابراز کرد: کتب نگارش یافته و مقالات علمی- پژوهشی ایشان نشاندهنده دقت نظر در نگارش بوده است و نقد منصفانه در آن ها وجود دارد.
وی گفت: ایشان در بعد اخلاقی شخصیت ممتازی داشته و حافظ قرآن بودند که خود دارای ارزش دینی و اخلاقی بالایی است.

کد تحریریه : ۱۱۱

کلید واژه ها: پژوهشگاه حوزه و دانشگاه آیت الله رجبی حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد اسعدی شخصیت اخلاقی حافظ قرآن

آخرین ویرایش۰۹ شهریور ۱۴۰۰

نظر شما :