مدیر پنل فقه و حقوق:

تشکیل خانواده پایدار از اهداف برگزاری کنفرانس یافته های نوین مناسبات دین و خانواده است

۱۵ اسفند ۱۴۰۰ | ۰۷:۲۷ کد : ۳۷۶۸۷ اخبار
تعداد بازدید:۸۳۹
مدیر پنل فقه و حقوق کنفرانس بین المللی یافته های نوین مناسبات دین و خانواده گفت: در این کنفرانس مسائلی از جمله فقه و حقوق اسلامی در ساماندهی مشکلات خانواده، تشکیل خانواده پایدار و غیره مورد توجه بوده است.
تشکیل خانواده پایدار از اهداف برگزاری کنفرانس یافته های نوین مناسبات دین و خانواده است

هدایت نیا در گفتگو با خبرنگار پژوهشگاه حوزه و دانشگاه اظهار داشت: پنل فقه و حقوق در کنفرانس بین المللی یافته های نوین مناسبات دین و خانواده از ساعت ۱۴ تا ۱۸ روز پنجشنبه ۱۹ اسفند ماه برگزار می شود.
مدیر پنل فقه و حقوق در کنفرانس بین المللی یافته های نوین مناسبات دین و خانواده با اشاره به سخنرانی یکی از اساتید مطرح کشور در حوزه حقوق خانواده افزود: دو میهمان خارجی مقالات خود را به صورت مجازی ارائه می دهند‌.
مدیر گروه فقه و حقوق پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی بیان کرد: هفت مقاله داخلی در کنفرانس ارائه می شود که شامل ۲ مقاله کیفری و پنج مقاله مدنی می شود.
وی گفت: گروه فقه و حقوق در این کنفرانس تلاش می کند با توجه به عنوان کنفرانس که دین و خانواده است با نگاه به یافته های جدید این مسائل رو مورد توجه قرار دهد.
هدایت نیا ابراز کرد: ابتدا پس از ارسال چکیده برای همایش، مورد ارزیابی قرار گرفتند و چکیده های پذیرفته شده تبدیل به مقاله شدند و در پروسه داوری و تایید داوران قرار گرفتند و پس از نشر مقالات در آینده نیز داوری های تخصصی تری انجام می شود.
وی گفت: هدف اصلی در این پنل نشان دادن ظرفیت های فقه و حقوق اسلامی، ساماندهی مشکلات خانواده و غیره است.
مدیر پنل فقه و حقوق کنفرانس بین المللی یافته های نوین مناسبات دین و خانواده عنوان کرد: در این کنفرانس مسائلی از جمله فقه و حقوق اسلامی در ساماندهی مشکلات خانواده، تشکیل خانواده پایدار و غیره مورد توجه بوده است.

کد تحریریه : ۱۱۱

کلید واژه ها: پژوهشگاه حوزه و دانشگاه فقه و حقوق کنفرانس بین المللی یافته های نوین مناسبات دین و خانواده مقاله دین و خانواده

آخرین ویرایش۱۵ اسفند ۱۴۰۰

نظر شما :