رئیس کنفرانس بین المللی نقش یافته های نوین در مناسبات دین و خانواده:

کنفرانس دین و خانواده جهت برون رفت از آسیب های خانواده است

۱۸ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۱:۵۲ کد : ۳۷۶۹۴ اخبار
تعداد بازدید:۸۳۵
رئیس کنفرانس بین المللی نقش یافته های نوین در مناسبات دین و خانواده گفت: این همایش برای بهره گیری از مهم ترین یافته ای اساتید برجسته داخلی و خارجی جهت برون رفت از این آسیب ها برگزار شده است.
کنفرانس دین و خانواده جهت برون رفت از آسیب های خانواده است

به گزارش خبرنگار پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، دکتر سیدرضا حسینی صبح چهارشنبه در افتتاحیه کنفرانس بین المللی یافته های نوین در مناسبات دین و خانواده اظهار داشت: دین و خانواده دو نهاد مهم، اصلی و تاثیرگذار در حفظ ثبات و تعالی جامعه می باشد که امروزه با آسیب های فراوانی مواجه است.
وی گفت: این همایش برای بهره گیری از مهم ترین یافته ای اساتید برجسته داخلی و خارجی جهت برون رفت از این آسیب ها برگزار شده است.
رئیس کنفرانس بین المللی نقش یافته های نوین در مناسبات دین و خانواده عنوان کرد: موضوع همایش در خرداد ماه مصوب و کمیته علمی با مشارکت از اندیشمندان داخلی و خارجی تشکیل شد و کنفرانس در چهار موضوع جامعه شناسی، روانشناسی، علوم تربیتی و فقه و حقوق برگزار می شود‌.
وی با بیان اینکه حدود ۱۲۰ چکیده مقاله به دبیرخانه همایش ارائه شد، افزود: ۶۱ چکیده مقاله تایید و درخواست مقاله شده و از میان آن ها، ۳۸ مقاله داخلی و خارجی جهت ارائه پذیرفته شدند.
حجت الاسلام حسینی بیان کرد: هشت مقاله خارجی از آمریکا، انگلیس، فرانسه، ترکیه، لبنان، لهستان و استرالیا و ۳۰ مقاله از اندیشمندان داخل کشور بوده است.

کد تحریریه : ۱۱۱

کلید واژه ها: پژوهشگاه حوزه و دانشگاه کنفرانس بین المللی یافته های نوین مناسبات دین و خانواده مقاله دین و خانواده

آخرین ویرایش۱۸ اسفند ۱۴۰۰

نظر شما :