دبیر بین الملل کنفرانس:

یافته های نوین اندیشمندان بین الملل در حوزه دین و خانواده در پنل های کنفرانس ارائه خواهد شد

۱۶ اسفند ۱۴۰۰ | ۰۸:۴۵ کد : ۳۷۶۹۰ اخبار
تعداد بازدید:۸۳۳
دبیر بین الملل کنفرانس بین المللی یافته های نوین مناسبات دین و خانواده پژوهشگاه حوزه و دانشگاه از استقبال اندیشمندان بین المللی برای ارائه مقاله به این کنفرانس خبر داد و افزود: پژوهش های علمی قابل توجهی در حوزه مطالعات میان رشته ای دین و خانواده در آمریکا و برخی کشورهای اروپایی و عربی انجام شده است.
یافته های نوین اندیشمندان بین الملل در حوزه دین و خانواده در پنل های کنفرانس ارائه خواهد شد

مهدی غلامی در گفتگو با خبرنگار پژوهشگاه حوزه و دانشگاه از ابراز تمایل ۴۰ اندیشمند و شخصیت علمی بین المللی برای ارائه مقاله به این کنفرانس خبر داد و افزود: مطالعات و پژوهش های علمی قابل توجهی در حوزه مطالعات میان رشته ای دین و خانواده در آمریکا و برخی کشورهای اروپایی و عربی انجام شده است و با هدف ایجاد زمینه گفتگو و تبادل دانش و تجربه و آشنایی با دستاوردهای نوین علمی از اساتید و پژوهشگران خارجی صاحب ایده که سابقه فعالیت علمی قابل قبول در این عرصه داشتند، برای حضور در کنفرانس و ارائه مقاله دعوت شد‌.


دبیر بین الملل کنفرانس بین المللی یافته های نوین مناسبات دین و خانواده ادامه داد: جذابیت و منحصر به فرد بودن موضوع کنفرانس در چهار پنل روان شناسی، جامعه شناسی، علوم تربیتی و فقه و حقوق و اذعان مدعوین به ضرورت گفتگوی میان صاحبنظران در این عرصه با رویکردهای دینی متنوع در موضوع روابط دین و خانواده موجب شد تا تمایل به حضور در این کنفرانس افزایش یابد.


وی افزود: بسیاری از اندیشمندان صاحب نام آمریکایی که علاقمندی خود را برای حضور در این کنفرانس اعلام کرده بودند، به دلیل تحریم های ظالمانه دولت آمریکا مبنی بر عدم امکان حضور اساتید دانشگاه های آمریکایی در رویدادهای علمی ایران، از سوی دانشگاه های محل فعالیت خود از حضور در این کنفرانس منع شدند.


غلامی ادامه داد: برای کنفرانس نخست، با توجه به تعدد مقالات و سخنرانی ها و محدودیت زمانی، مقرر شده که هشت نفر از اساتید خارجی از کشورهای آمریکا، انگلستان، استرالیا، فرانسه، لهستان، ترکیه و لبنان در این رویداد علمی بین المللی سخنرانی کنند و تدارک لازم برای تداوم گفتگوها و معرفی دستاوردهای علمی سایر اندیشمندان بین المللی در قالب برگزاری وبینارهای اختصاصی در آینده دیده خواهد شد.

 

کد تحریریه : ۱۱۱

کلید واژه ها: پژوهشگاه حوزه و دانشگاه مقاله بین المللی کنفرانس بین المللی یافته های نوین مناسبات دین و خانواده مهدی غلامی

آخرین ویرایش۱۸ اسفند ۱۴۰۰

نظر شما :