کسب رتبه برتر توسط دانشجوی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در جشنواره علامه‌حلی(ره)

۱۰ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۶:۰۱ کد : ۳۷۷۶۸ اخبار
تعداد بازدید:۱۴۴۰
دانشجوی دکتری روانشناسی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، موفق به کسب رتبه برتر در هشتمین جشنواره استانی علامه‌حلی(ره) حوزه علمیه قم شد.
کسب رتبه برتر توسط دانشجوی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در جشنواره علامه‌حلی(ره)

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، آقای مجتبی حافظی دانشجوی دوره دکتری روانشناسی این پژوهشگاه، به جهت نگارش دو مقاله با عنوان‌های « سازه امید در جوان شیعه بر اساس نظریه زمینه‌ای: یک پژوهش کیفی» و « مؤلفه‌های سلامت معنوی در روابط زوجین بر اساس متون‌اسلامی و اعتباریابی آن» در هشتمین جشنواره استانی علامه‌حلی‌(ره) حوزه علمیه قم، حائز رتبه اول شد.
یادآور می‌شود به منظور تجلیل از نویسندگان و محققان جوان حوزوی، معاونت پژوهش مرکز مدیریت حوزه‌‏های علمیه، دبیرخانه جشنواره علامه‌حلی(ره) را در سال 1386 با اهداف زیر تأسیس و راه‌‏اندازی نمود:
1. تقویت نشاط علمی و گسترش روحیه پژوهش در بین طلاب؛
2. زمینه‌سازی شناسایی نخبگان و استعدادهای علمی برتر طلاب و حمایت از آنان؛
3. تقویت فرهنگ پژوهش و نگارش آثار علمی؛
4. افزایش سطح مشارکت و رقابت طلاب در عرصه‌های علمی ـ پژوهشی؛
5.زمینه‌سازی استعدادهای طلاب به گرایش‌های تخصصی علوم حوزوی؛
6. جهت‌دهی فعالیت‌های پژوهشی طلاب به سمت نیازهای پژوهشی حوزه و نظام اسلامی

این جشنواره، در ادوار برگزار شده خود، آثار پژوهشی طلاب جوان خواهر و برادر سراسر کشور (طلاب کمتر از 31 سال سن) را در چهار قالب مقاله، کتاب، تحقیق پایانی و پایان‏‌نامه بررسی کرده و برگزیدگان، مورد تقدیر قرار گرفته‌‏اند.
هشتمین جشنواره استانی علامه‌حلی(ره) نیز از سوی معاونت پژوهش جامعه‌الزهرا علیهاسلام، معاونت پژوهش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه و معاونت پژوهش مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران برگزار و در روز پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت 1401 از برگزیدگان تجلیل شد.

کد تحریریه : ۹۶

کلید واژه ها: پژوهشگاه حوزه و دانشگاه جشنواره علامه حلی روان‌شناسی فعالیت دانشجویان تحصیلات تکمیلی مجتبی حافظی

آخرین ویرایش۱۱ خرداد ۱۴۰۱

نظر شما :