با موضوع ساماندهی مسائل فرهنگی-اجتماعی حاشیه نشینی؛

پنجمین نشست از سلسله نشست‌های وحدت حوزه و دانشگاه برگزار می‌شود

۲۴ آذر ۱۴۰۱ | ۰۱:۲۱ کد : ۳۷۹۲۲ اخبار
تعداد بازدید:۱۱۵۸
پنجمین نشست از سلسله نشست‌های وحدت حوزه و دانشگاه به مناسبت روز وحدت حوزه و دانشگاه با موضوع ساماندهی مسائل فرهنگی-اجتماعی حاشیه نشینی، در پژوهشگاه حوزه و دانشگاه برگزار می‌شود.
پنجمین نشست از سلسله نشست‌های وحدت حوزه و دانشگاه برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، به مناسبت 27 آذرماه روز وحدت حوزه و دانشگاه، پنجمین نشست از سلسله نشست‌های وحدت حوزه و دانشگاه با موضوع ساماندهی مسائل فرهنگی-اجتماعی حاشیه نشینی در پژوهشگاه حوزه و دانشگاه برگزار می‌شود.

در این نشست که به دبیری دکتر مجید کافی عضو هیئت علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه برگزار می‌شود، دکتر علی‌محمد حکیمیان ریاست پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در رابطه با مأموریت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در زمینه حل مسائل آسیب‌های اجتماعی و دکتر محمد داوری عضو هیئت علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در خصوص الگوی همکاری حوزه و دانشگاه برای حل مسئله حاشیه نشینی با تأکید بر موانع حل این مسئله سخنرانی خواهند کرد.

هم‌چنین حجت‌الاسلام والمسلمین بهمن وحدتی مدیرکل دفتر خدمات اجتماعی حوزه علمیه در این نشست، نقش حوزه‌های علیمه در پیشگیری و درمان آسیب‌های اجتماعی را تبیین می‌کند.

دکتر سید محمدحسین هاشمیان عضو هیئت علمی دانشگاه باقرالعلوم نیز در این نشست، درخصوص الزامات سیاسی همکاری حوزه و دانشگاه برای حل آسیب‌های اجتماعی و دکتر غلامرضا صدیق اورعی عضو هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد با موضوع توانمندسازی امری اجتماعی است نه کالبدی و اقتصادی، سخن خواهند گفت.

این نشست، روز یکشنبه 27 آذرماه 1401، از ساعت 9 تا 12 به صورت مجازی و حضوری در پژوهشگاه حوزه و دانشگاه واقع در قم، پردیسان، میدان علوم، پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، سالن حکمت برگزار می‌شود.

علاقمندان می‌توانند از طریق لینک vc.rihu.ac.ir/ch/meeting2 به صورت مجازی در این نشست شرکت کنند.

کد تحریریه : ۹۶


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: پژوهشگاه حوزه و دانشگاه وحدت حوزه و دانشگاه سلسله نشست‌های وحدت حوزه و دانشگاه 27 آذرماه

آخرین ویرایش۲۸ آذر ۱۴۰۱

نظر شما :