با حکم وزیر علوم؛

دکتر محمدباقر سعیدی‌روشن به ریاست پژوهشگاه حوزه و دانشگاه منصوب شد

۲۳ مهر ۱۴۰۲ | ۱۹:۴۰ کد : ۳۸۱۳۵ اخبار
تعداد بازدید:۹۳۲
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر محمدباقر سعیدی روشن را به عنوان «ریاست پژوهشگاه حوزه و دانشگاه» منصوب کرد.
دکتر محمدباقر سعیدی‌روشن به ریاست پژوهشگاه حوزه و دانشگاه منصوب شد

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، دکتر محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم در حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر محمدباقر سعیدی‌روشن را به عنوان «رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه» منصوب کرد.

وزیر علوم در حکم انتصاب ریاست پژوهشگاه حوزه و دانشگاه آورده است:

«حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر محمدباقر سعیدی‌روشن
سلام علیکم؛ 

نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، برای مدت 4 سال به ریاست پژوهشگاه حوزه و دانشگاه منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود که با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی و روحیه انقلابی و راهبردهای اساسی دولت مردمی و جلب همکاری استادان، مدیران و کارکنان گرامی(یاوران علمی) آن پژوهشگاه، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری ایفا کنید. امید است که با توکل بر خداوند متعال، مأموریت و وظایف آن پژوهشگاه در اجرای اسناد بالادستی به ویژه راهبردهای طرح شده در «بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» را با رویکردی تحول گرایانه و مسئله محور به منظور تحقق «تمدن نوین اسلامی» به انجام رسانید.

توفیق روزافزون جنابعالی را در پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله العالی)، از درگاه پروردگار متعال خواستارم.»

یادآور می‌شود حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر سعیدی روشن، (زاده قزوین _ 1340) دانش‌آموخته علوم قرآنی و حدیث، عضو هیئت علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با مرتبه استادی است که حدود 70 مقاله در نشریات ملی و بین‌المللی به چاپ رسانده و 14 عنوان کتاب تألیفی دارد که به زبان‌های مختلف ترجمه شده است. وی هم‎چنین برگزیده سومین دوره جشنواره فارابی است و یک دوره از سال 1390 تا 1393 رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه بوده و از بهمن سال گذشته نیز به عنوان سرپرست این پژوهشگاه منصوب شده بود.

کد تحریریه : ۹۶۲

کلید واژه ها: رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه دکتر سعیدی روشن حکم انتصاب وزیر علوم

آخرین ویرایش۲۳ مهر ۱۴۰۲

نظر شما :