در مراسم روز وحدت حوزه و دانشگاه؛

هفتصدمین کتاب از انتشارات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه رونمایی شد+عکس

۲۷ آذر ۱۴۰۲ | ۱۷:۱۵ کد : ۳۸۲۳۷ اخبار
تعداد بازدید:۹۷۰
در مراسم گرامیداشت روز وحدت حوزه و دانشگاه از هفتصدمین کتاب منتشر شده توسط انتشارات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با عنوان «مطالعات تطبیقی گرایش‌های تفسیری در آیات ایمان و کفر» نوشته مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر محمد اسعدی دانشیار گروه قرآن پژوهی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه رونمایی شد.
هفتصدمین کتاب از انتشارات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه رونمایی شد+عکس

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، مراسم گرامیداشت روز وحدت حوزه و دانشگاه با محوریت «علم، حکمرانی و تمدن اسلامی» امروز، ۲۷ آذرماه در پژوهشگاه حوزه و دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم دکتر محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم تحقیقات و فناوری؛ آیت‌الله علی اکبر رشاد، رئیس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی؛ دکتر محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی؛ دکتر محمدجواد لاریجانی، رئیس پژوهشگاه دانش‌های بنیادی و دکتر محمدباقر سعیدی روشن، رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به سخنرانی پرداختند.

هم‌چنین در این مراسم از هفتصدمین کتاب منتشر شده توسط انتشارات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با عنوان «مطالعات تطبیقی گرایش‌های تفسیری در آیات ایمان و کفر» نوشته مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر محمد اسعدی دانشیار گروه قرآن پژوهی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه رونمایی شد و در پایان مراسم نیز از پژوهشگران برتر و یاوران پژوهش پژوهشگاه حوزه و دانشگاه قدردانی شد.

کد تحریریه : ۹۶۰

کلید واژه ها: پژوهشگاه حوزه و دانشگاه رویداد «علم، حکمرانی و تمدن اسلامی» وحدت حوزه و دانشگاه

آخرین ویرایش۱۱ دی ۱۴۰۲

نظر شما :