مدیر گروه مدیریت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه:

طرح بازاریابی کشورهای مسلمان به زبان انگلیسی نگارش می یابد

۱۷ شهریور ۱۴۰۰ | ۰۷:۵۹ کد : ۳۷۵۳۸ اخبار
تعداد بازدید:۱۱۶۶
مدیر گروه مدیریت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه گفت: طرح بازاریابی کشورهای مسلمان به زبان انگلیسی نگارش می یابد که قرارداد آن منعقد شده و در حال اجراست.
طرح بازاریابی کشورهای مسلمان به زبان انگلیسی نگارش می یابد

دکتر ابوالفضل گائینی در گفتگو با خبرنگار پژوهشگاه حوزه و دانشگاه اظهار داشت: در حال پیگیری طرح های مصوب سال های گذشته برای اجرا توسط مجریان هستیم که ناظر بر تهیه منابع درسی بوده است.
وی گفت: تهیه ۱۰ کتاب درسی دانشگاهی توسط گروه مدیریت از برنامه های در حال اجراست و در نظر داریم تا پایان سال به چاپ برسند.
وی با اشاره به اجرای طرح های نیازسنجی توسط گروه مدیریت افزود: در این طرح مسائلی که در سطح پژوهشی، آموزشی و اجرایی مورد نیاز پژوهش است، رصد شده و بر اساس آن به محققان پیشنهاد می دهیم تا این مسائل را تبدیل به پروژه های پژوهشی کنند.
مدیر گروه مدیریت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه بیان کرد: طرح بازاریابی کشورهای مسلمان به زبان انگلیسی نگارش می یابد که قرارداد آن منعقد شده و در حال اجراست.
وی با اشاره به اجرای طرح های برون سازمانی افزود: طرح مبارزه با فساد اداری که با استانداری منعقد شده بود در سال ۱۴۰۰ به اتمام رسید.
وی در خصوص طرح هایی که برای ورود به شورای علمی گروه به تصویب رسیده است، تصریح کرد: زمانیکه طرحی به گروه پیشنهاد می شود، پس از ارزیابی کارشناسی وارد شورای علمی گروه شده و تصویب و سپس قرارداد آن منعقد و اجرا می شود.
گائینی بیان کرد: چهار طرح در زمینه مدیریت پایدار، طرح سواد حکمرانی و طرح برگزاری وبینارهای مشترک با سایر دانشگاه ها آماده ورود به جلسه شورای علمی است.
وی گفت: پیش بینی شده که طی سالجاری چهار وبینار مشترک با دانشگاه های دیگر برگزار شود.
وی با بیان اینکه پنج کتاب طی سالجاری به چاپ می رسد، افزود: تهیه برنامه در زمینه ترویج مطالعات دین و مدیریت در غرب از دیگر اقدامات است زیرا به نظر می رسد که دانشمندان غربی در حوزه مطالعات دین و مدیریت، مطالعات پژوهشی خوبی انجام داده اند که برای جوامع علمی داخلی ناشناخته است و برای ترویج آن تلاش می کنیم.
مدیر گروه مدیریت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه ادامه داد: در حال برگزاری وبینارهای مشترک با دانشگاه های دیگر با این هدف هستیم که اقدامی علمی و ترویجی است.

کد تحریریه : ۱۱۱

کلید واژه ها: گروه مدیریت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه کتاب درسی پژوهش قرارداد نیازسنجی وبینار طرح برون سازمانی طرح گروه مدیریت دانشگاه حوزه دانشگاه پژوهشگاه حوزه دانشگاه علمی شورای علمی دکتر ابوالفضل گائینی

آخرین ویرایش۱۷ شهریور ۱۴۰۰

نظر شما :