پژوهشکده مطالعات و همکاری‌های حوزه و دانشگاه برگزار می‌کند:

دکتر احمد احمدی(ره) و مساله همکاری حوزه و دانشگاه

۱۱ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۴:۵۴ کد : ۳۷۷۷۱ اخبار
تعداد بازدید:۱۵۷۷
پژوهشکده مطالعات و همکاری‌های حوزه و دانشگاه به مناسب سالگرد درگذشت دکتر احمدی(ره) فیلسوف معاصر، مساله همکاری حوزه و دانشگاه را از دیدگاه این فیلسوف بررسی می کند
دکتر احمد احمدی(ره) و مساله همکاری حوزه و دانشگاه

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، مساله همکاری حوزه و دانشگاه در ابعاد مختلف اندیشه دکتر احمدی(ره) فیلسوف معاصر و رئیس فقید سازمان سمت بررسی می شود.

این رویداد علمی همزمان با سالگرد درگذشت این اندیشمند حوزه علوم انسانی اسلامی به همت پژوهشکده مطالعات و همکاری های حوزه و دانشگاه در قم برگزار می شود.

احمد احمدی (۱۵ شهریور ۱۳۱۲، ملایر – ۱۹ خرداد ۱۳۹۷، تهران)  فیلسوف ایرانی، مؤسس و مدیر سازمان سمت بود. وی در دوره هفتم مجلس شورای اسلامی، نماینده مردم تهران بود و از سال ۱۳۶۰ تا پایان عمر عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی بود. ایشان یکی از برگزیدگان چهارمین دوره جایزه علمی علامه طباطبایی بنیاد ملی نخبگان در سال ۱۳۹۳ بود. وی از سال ۱۳۵۲ عضو هیأت علمی دانشگاه تهران بود و فلسفه اسلامی و فلسفه غرب و نیز بیش از دو دهه فلسفه تطبیقی را در مقطع دکتری تدریس کرد.

نشست علمی «دکتر احمد احمدی(ره) و مساله همکاری حوزه و دانشگاه» روز چهارشنبه 18 خرداد از ساعت 10 تا 13 با حضور اندیشمندان حوزی و دانشگاهی  در سالن حکمت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه برگزار می شود.

علاقه مندان می توانند این برنامه علمی را از طریق پیوند https://vc.rihu.ac.ir/ch/ahmadi در فضای مجازی پیگیری کنند.

 

 


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: دکتر احمد احمدی مسئله حوزه و دانشگاه همکاری حوزه و دانشگاه پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

آخرین ویرایش۱۸ خرداد ۱۴۰۱

نظر شما :