در بیست و پنجمین همایش کتاب سال حوزه؛

۵ اثر از پژوهشگاه به عنوان اثر شایسته تقدیر و تحسین معرفی شدند.

۱۳ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۳:۱۴ کد : ۳۸۲۷۳ اخبار
تعداد بازدید:۹۱۴
در اختتامیه بیست و پنجمین همایش کتاب سال حوزه، ۵ اثر از پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به عنوان اثر شایسته تقدیر و تحسین معرفی شدند.
۵ اثر از پژوهشگاه به عنوان اثر شایسته تقدیر و تحسین معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، همزمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی، آیین اختتامیه بیست و پنجمین همایش کتاب سال حوزه با سخنرانی حضرت آیت‌الله سبحانی و آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور در سالن همایش‌های مدرسه عالی دارالشفاء قم برگزار شد.

در این آیین چهار اثر به عنوان اثر برگزیده، ۲۱ اثر به عنوان آثار شایسته تقدیر و ۳۲ اثر به عنوان آثار شایسته تحسین شناخته شدند که در بین این آثار، 5 اثر از پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به عنوان اثر شایسته تقدیر و تحسین معرفی شدند.
بر این اساس کتاب «صندوق سرمایه‌گذاری مشترک وقف، از نظریه تا عمل» نوشته مصطفی  کاظمی نجف آبادی به عنوان اثر شایسته تقدیر معرفی شد.

هم‌چنین کتاب «تعارض قوانین، مطالعه تطبیقی حقوق موضوعه و فقه اسلامی» اثر مصطفی دانش پژوه؛ کتاب «ساختار و عملکرد نهادهای خیریه» نوشته مصطفی  کاظمی نجف‌آبادی و سیدرضا حسینی؛ کتاب «مسائل اخلاقی ریسک و تإثیر آن بر مدیریت» اثر معصومه موحدی‌نیا و عبدالله توکلی و کتاب «واکاوی واژگان قرآن در روایات اهل بیت(ع)» نوشته سیدمحمود طیب حسینی شایسته تحسین شدند.

کد تحریریه : ۹۶۳

کلید واژه ها: پژوهشگاه حوزه و دانشگاه بیست و پنجمین همایش کتاب سال حوزه آثار منتشره پژوهشگاه حوزه و دانشگاه کتاب برگزیده

آخرین ویرایش۱۴ بهمن ۱۴۰۲

نظر شما :