به منظور معرفی دستاوردها، فعالیت‌ها و طرح‌های پژوهشی در حوزه روان‌شناسی اسلامی

نشست علمی گروه روانشناسی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و استاد دانشگاه کارولینای شمالی آمریکا برگزار می شود

۱۵ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۵ کد : ۳۷۳۶۱ نشست‌ها و کرسی‌ها اخبار
تعداد بازدید:۱۵۵۵
نشست علمی گروه روانشناسی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و استاد دانشگاه کارولینای شمالی آمریکا برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به نقل از گروه همکاری های علمی؛ نشست علمی بین المللی اعضای گروه روان شناسی پژوهشگاه با حضور پروفسور هارولد کوئینگ؛ استاد برجسته  دانشگاه کارولینای شمالی آمریکا در رشته روان‌شناسی و علوم رفتاری برگزار می شود.

هارولد جی. کونیگ، (Harold G. Koenig) یک روانپزشک است که عقایدش درباره اهمیت دین، معنویت و سلامت در رسانه های مختلفی منعکس شده‌ است. وی با پژوهش‌های در طی سال‌های بسیار در روانپزشکی و نیز بهره گیری از مطالعات پژوهشی در دانشگاه و یافته‌های محققان دیگر در نواحی مختلف آمریکا، به نتایجی در زمینه ارتباط مثبت دین با سلامت جسم و روان رسیده‌ است.

این گفتگوی علمی با هدف «معرفی دستاوردها، فعالیت‌ها و طرح‌های پژوهشی در حوزه روان‌شناسی اسلامی» و بحث و تبادل نظر درباره نقش و سهم این حوزه از علم در توسعه حوزه مطالعات روان‌شناختی در سطح جهانی طراحی شده است.

این نشست علمی  دوشنبه 20 بهمن ماه سال جاری از ساعت 17 الی 18 عصر در سالن جلسات پژوهشگاه و با حضور اعضای هیأت علمی گروه روان‌شناسی پژوهشگاه و سایر علاقه مندان برگزار خواهد شد.

علاقه مندان می توانند از طریق آدرس  https://www.skyroom.online/ch/rihu/meeting1  در این نشست علمی شرکت نمایند. لازم به ذکر است که ظرفیت شرکت کنندگان مجازی 30 نفر می باشد.

آخرین ویرایش۲۱ بهمن ۱۳۹۹

نظر شما :