آرشیو اخبار

کسب عنوان«نوآوری»‌برای طرح نامه«قانون طبیعی اسلامی»و اخذ مرتبه«کرسی موفق»

دبیرخانه هیأت حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره روز گذشته اعلام کرد طرح نامه حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمدحسین طالبی دانشیار گروه حقوق پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با عنوان «قانون طبیعی اسلامی» در اجلاسیه های متعدد و پس از نقادی و ارزیابی های ثمربخش با نظر شورای داوری با درجه «عالی» به عنوان «نوآوری» پذیرفته شده و حایز مرتبه «کرسی موفق»‌ از این هیأت شده است.

ادامه مطلب

برگزاری کرسی علمی ترویجی«نظریه طرح خلافت در سوره مکی طه(مرور ادبی)»

پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با همکاری هیأت حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره شورای عالی انقلاب فرهنگی و پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی کرسی علمی ترویجی «نظریه طرح خلافت در سوره مکی طه (مرور ادبی سوره طه) » را در روز دوشنبه 16 مرداد برگزار می کند.

ادامه مطلب
کرسی علمی ترویجی حق داشتن، عارض ذاتی وجود

کرسی علمی ترویجی حق داشتن، عارض ذاتی وجود

کرسی علمی ترویجی «حق داشتن، عارض ذاتی وجود» برگزار می شود پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با همکاری هیأت حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره شورای انقلاب فرهنگی کرسی علمی ترویجی «حق داشتن، عارض ذاتی وجود» را در روز دوشنبه ۲ مرداد برگزار می کند. به گزارش واحد خبر روابط عمومی، حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمدحسین طالبی دانشیار گروه حقوق پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به عنوان ارائه کننده این کرسی علمی ترویجی است و حجج الاسلام و المسلمین دکتر علی شیروانی دانشیار گروه فلسفه و کلام پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و دکتر محمدصادق کاملان استادیار گروه فلسفه دانشگاه مفید و دکتر سیدهادی موسوی استادیار گروه فلسفه علوم انسانی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به عنوان ناقد در جلسه فوق حضور دارند. گفتنی است جلسه علمی یاد شده به دبیری دکتر محمد فتحعلی خانی استادیارگروه فلسفه و کلام پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در روز دوشنبه ۲ مرداد از ساعت ۹.۳۰ تا ۱۱.۳۰ در پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به نشانی قم، پردیسان، بلوار دانشگاه، میدان علوم برگزار می شود.

ادامه مطلب